Ze loopt......... geloof ik!! Trots!

A

Anoniem

Guest
Ons meisje is vandaag echt een paar keer de tuin heen en weer gelopen, dus ik geloof toch dat het doorzet.............. Manman, ik weet niet wie er trotser is: zij, wij (mijn man en ik) of Gijs. Wat een stralend toetje, nog lekker wankelend, maar ze legt meters af of ze niet anders gedaan heeft!! En ook bij de tweede keer vind ik het gelukkig weer net zo ontroerend en bijzonder.

Wel gefilmd, nog niet gefotografeerd, dat volgt dus later. En net vandaag nieuwe schoentjes gekocht omdat ze echt pogingen deed om te lopen (en niet te stoppen is op de glijbaan en bj het buiten spelen op het kdv. Die slofjes waren niet meer genoeg).

Ik ben echt zo trots op die kleine bijdehante lieve meid.....

Liefs
Susan mv GIjs en Sophie (14 maanden en een week)

Heej Susan, wat ontzettend gaaf!!!!

Ik snap helemaal dat je trots bent en wat zal ze het zelf leuk vinden!!! Nu kan ze lekker achter haar grote broer aan.

Ik kan niet wachten totdat Meike echt gaat lopen wat zal er een wereld voor haar open gaan!!

Lekker trots zijn en genieten van je mupkes!!

Groetjes Renske

wat goed hey!
lijkt me ook geweldig,Mila gaat sinds maandag zelf staan en het gebeurt steeds vaker op een dag.bij oma maandag voor het eerst in de box en toen zagen wij het thuis gebeuren....ikke trots ik moest haar gewoon even platknuffelen.
dus ik begrijp je gevoel zeker!
groetjes piewie,mv Mila

he geweldig, wat kun je dan trots zijn opje kindje.
Ik was weer net zo trots als bij Nick.

Liefs sandra

Wauw,wat leuk!
Ik vind het altijd zo schattig als het nog wat wankel gaat.
Delano loopt nog niet maar ik zal zeker net zo trots zijn als bij de eerste!
Groetjes Tanja.

Joooo! Goed man! En nu aan je eigen conditie werken he!
Liefs Nelleke

Goed hoor! Heerlijk om zo trots te zijn op jullie kleine meisje!
Wat gaan onze kleintjes ineens hard he?
Zo zitten we foto's te bekijken van de pasgeboren ukkies en zo lopen ze al!
En wat zijn we trots! Alsof het allemaal onze eigen kinderen zijn!

Wat is de volgende stap? Praten!!!!

Groetjes van Cissy

GO SOPHIE!!!!!!
En ehh susan dit is ook erg goed voor de mama-kilo's.
Sinds ik me het heen en weer achter Yoëll aan moet lopen, kan ik weer in mn kleding van voor de zwangerschap.

Terug
Bovenaan