ze loopt!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

zoals de titel al zegt, sinds een paar weken loopt meryem langs de tafels en stoelen en banken, maar sinds vandaag als je in het miden van de kamer gaat zitten en je roept haar komt ze naar je toe lopen, wauwa wat gaat het ineens snel, en wat trots zijn we, vader moeder , broer en zus we hebben haar lekker plat genknuffelt.hihihi.

groetjes bianca

Joepie!!!!

Dat is echt kei cool. Kleine meisjes worden groot, en wat gaat het hard allemaal. Wij zullen hier nog wel even moeten wachten op de eerste stapjes. Nog maar even genieten van het nog een beetje baby zijn.

Het lijkt me heel bijzonder om dit mee te maken! Hoe oud is ze nu?

gr.Ing

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2008 17:15:28'));

Het lijkt me heel bijzonder om dit mee te maken! Hoe oud is ze nu?

gr.Ing

hoi,

ja inderdaad je word helemaal hyper, ze zet haar eerste stapje, toen de tweede en liep zeker vier meter zo in haar eentje mn armen in, geweldig.
15 mei dus volgende week donderdag word ze 1 jaar.

Als ik even omkijk loopt ze van de ene kant naar de andere kant van de kamer hahaha..ze heeft de smaak te pakken.

groetjes bianca

hoi
geweldig he al die nieuwe dingen,daar kan je zo van genieten.
anouk ging vandaag aan de rand van de box staan,en trots kijken.machtig mooi

gr petra

Hallo,

wauw!! Al kunnen lopen!! Goed hoor!!. Dan zijn ze gelijk een stuk mobieler hé?!
Je zult het wel druk hebben nu, haha!!
Voor Dylano zit het er nog niet in, die stapt alleen aan de handjes zeg maar.

Groetjes Debby.

Wat knap! En al wel snel zeg, voor de eerste verjaardag.   Ik heb goede hoop dat het Feline voor haar tweede verjaardag wel gaat lukken hahaha.

groetjes Mariska

Jee, dat is snel, nog geen jaar en al lopen.
Er gaat een wereld voor ze open op dat moment, geniet van alles wat nog komen gaat.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan