Ze loopt!

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,
ik wil even mijn leuke nieuws met jullie delen:
Daniëlle kan los lopen!! Yeaahhh!
Ze is precies 14 maanden en sinds donderdag heeft ze door dat nu ook los kan lopen. We roepen al 3 maanden, nu zal het niet lang meer duren, het lopen, want ze liep al steeds langs de tafel, bank, muur, noem t maar op. Maar ze heeft t nu geloof ik echt door, alhoewel ze er ook nog steeds flink op los kruipt hoor.

Hoe oud zijn jullie kleintjes nu en wie lopen er wel of nog niet?

Groetjes van Sonja (de trotse mama van Daniëlle)

Hoi Sonja,

Wat leuk dat ze loopt!! Justin loopt ook al los, hij is nu ruim 15 maanden. Ik denk dat hij liep met 14 maanden, dus nu een paar weken. Echt zo leuk   te zien!!

groetjes mirjam

Hoi,

Ons dochtertje is heel erg snel met alles.Ze is nu 15 maanden,maar liep al toen ze net 10 maanden was..
Zitten,kruipen,en staan deed ze ook al met 7 maanden..dus toen kon ik er al achter aan!!!Maar wel heel erg leuk allemaal!!

Groetjes elma,mama van Fleur

Wat ontzettend gaaf dat je meisje nu rond stapt. Krijg je het nog drukker
Marissa loopt ook echt overal langs en vindt af en toe ook al dat ze best even los kan laten maar daar krijg ik een hartrolling van. Maar los lopen doet ze dus nog niet maar omdat ze nog maar 11 maanden is vind ik dat ook niet zo raar. Wij denken trouwens wel dat het ook niet heel lang zal duren, maar dan heb ik het meer over rond haar eerste verjaardag.

Liefs Linda mv Marissa 11 maanden en 10 dagen

WHOEHOE SUPERSTOER!!!

Rik loopt ook al een maand of 2 langse de tafels en aan 1 handje, maar los no way...
Rik wordt over 1,5 wk 14 maanden, dus wie weet!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Sonja,

Wat knap je meissie! Wat ziet het er stoer en tegelijkertijd vertederend uit hè!?!

Bas liep voor het eerst los in de week na zijn verjaardag. Nu zie ik dat hij nog maar zelden kruipt. Het gaat zo hard allemaal!

Groetjes,
Karin

Hoi Sonja,

goed hoor! Stoere actie ook vooral. Ja nu moet je dus overal achterna hihi. Maar dat is ook wel weer leuk.
Wij verwachten het ook al een tijdje dat Sarah los gaat lopen, maar voorlopig loopt ze overal achter en langs. We zullen het zien.

Maar geniet van je snelle lopertje haha

Tamar

Terug
Bovenaan