Ze loopt!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ja het is zover..... Myrthe loopt aan haar loopwagen!!
Ze kruipt naar dat ding toe, pakt hem vast (en houdt m zelf tegen als die wegrolt) en hup daar gaat ze, zonder hulp!! En als ze botst wordt ze boos dat ze niet verder kan haha.
Ik ben zoooo trots  
Ze is nu net 8 maanden geweest. Wat gaat ze hard zeg. Ze pakt ook al je hand om dan aan je handen door het huis te wandelen.
Ze zeggen dat de tijd snel gaat, maar inderdaad. Ik heb niet eens kans om van iets te genieten of hup daar doet ze het volgende al.
Ik ben zo trots op ons meisje, moest het even kwijt!

Liefs Reneke en  "sporty" Myrthe

Hoi,,

Wat leuk zeg, knap van haar, wel heel snel hoor!!
Mijn jongste is nu 10mnd, hij loopt al om de tafel en als hij de stoel vast heeft trek ik die vaak een stuk vooruit en dan loopt hij mee!
Maar ik hoop dat het los lopen nog even duurd, hij is nu al zo snel..haha
Mijn andere 2 liepen los met 15 en 16 mnd dus dit is voor mij wel even wennen!

Geniet er maar van en vergeet het niet te filmen  vooral als ze botst..haha

Gr MJ

Hoi Hoi,

Wauw wat leuk en wat is ze vlot he!  
Voor je het weet loopt ze los!!.
Mijn zoontje die probeert het nu ook al al maar als het loopwagentje te snel gaat dan gaat ie of piepen of hij wordt boos!  
Maar het blijft leuk he om te zien hoe ze ineens weer wat anders kunnen, aan   de andere kant het gaat te snel!

Geniet er lekker van!

Liefs Nesie

Jee, wat goed, zeg. En wat vreselijk vlot!!!!
Leah kruipt nog niet eens!

Goh Reneke, wat is ze snel zeg!!!

Dus nu mag je achter haar aan!!! haha.. wel een leuk gezicht lijkt me zo'n kleintje aan het lopen.

Nou Feline die kruipt ook nog niet eens. Is nu 9 maanden.. zal vast wel gaan komen. Onze eerste was ook niet zo vlot!

Geniet lekker van je sportieve meisje!

liefs,

Suus

Hoi Reneke,
Leuk he die vooruitgang!!
Lenthe (9mnd) loopt nu ook.(Niet los natuurlijk)Sinds 2 weken, met 8,5 mnd.Vind het wel snel....
Ziet er ook niet echt uit met die kromme beentjes....
Ze kroop met 6 maanden, hoopte dat ze dat wel even vol zou houden, maar ja mevrouw moet weer snel snel snel...
Deden haar zusjes ook, die liepen met 11 mnd, dus dat verwacht ik ook wel een beetje met Lenthe.
Succes met je meissie!!!
Groetjes Roos.

Hoi,

Wat ontzettend goed dat ze al loopt.
Lijkt me echt geweldig om te zien. En wat snel zeg dat ze al loopt.
Yordi loopt nog niet, die staat alleen nog maar en tijgert nog steeds. Die gaat waarschijnlijk ook niet kruipen. ( denken we)
Nu kun je er helemaal achteraan vangen hihih.
Geniet ervan.

Liefs marielle

heyhey!

wat leuk zeg, dat myrthe al aan haar loopwagentje loopt hihihi.
schattig gezicht is dat he :D
nathalia wilt ook alleen maar stappen! of in haar loopstoeltje, of achter haar loopwagentje maar t liefst aan de hand van papa of mama.
kruipen kan ze wel, maar vind ze niet leuk. hihihi wij hebben ook al vanaf haar geboorte gezegd dat zij eerder gaat lopen dan kruipen. nou, we zaten er niet veel naast. ze heeft het allebij in de zelfde week geleerd hahaha

hoe gaat t nu met jou? voel je je al beter?
kan je alles weer? je mag nu toch weer auto rijden en belangrijker: je kind oppakken?
nou meid, doe rustig aan en geniet lekker van myrthe! oooh wat worden ze toch snel groot he hihi.

kus, do

Terug
Bovenaan