Ze pakt geen kunstmatige voedingen, svp adviezen

Onze dochter van 11 weken wil geen kunstmatige flesvoeding. Ik ben vandaag begonnen met afbouwen met bv, en was verrast dat ze geen flesvoeding wil. Huilen huilen huilen. Afgekolfde melk in de fles drinkt ze al weken prima.

Heeft iemand ervaring hiermee en tips? Moeten we een ander merk kopen of mengen met moedermelk? Mag dat en werkt dat? etc...

Alle adviezen zijn welkom.

gr
es
 
Dat zou ik vooral niet doen. Dat mogen ze pas vanaf 4 maanden en ik zal ze vooral met 11 wk nog niet aan zoete dingen laten wennen. En helemaal niet omdat je nog bv geeft. Waarom neem je niet even contact op met het cb?

Je mag ook bv mengen met wat schepjes kunstvoeding. Wellicht kan je dat proberen. Welk merk geef je? Succes en als je twijfelt zal ik gewoon even contact opnemen met het cb.

Groetjes
 
Ik vermoed dat ze een smaakverschil proeft. Misschien is mengen een optie? Eerst een boel bv met weinig kv en zo steeds minderen met de bv en steeds meer kv.
Je zou ook kunnen proberen het flesje door iemand anders te laten geven en dat jij helemaal niet in de buurt bent. Waarom kv drinken als bv in de buurt is? Misschien werkt dat wel...
 
Ik zou idd geen diksap er door doen.
De mijne wilde eerst ook niet alleen kv. Ik heb het gemengd. Ging hier heel snel goed.
Nou is die van mij niet de moeilijkste dus dat scheelt. Hoop dat het snel goed gaat bij jullie!!
 
thanks voor jullie reactie, ik ga idd zo even bellen naar t cb en dan denk ik de bv en kv mengen. Hopelijk gaat t snel beter.
Ik had deze moeilijkheid alleen ff niet ingecalculeerd en verwacht en was dus erg verrast gisteren.

 
Terug
Bovenaan