ze slaapt!

Na Laura een tijdje geprobeerd hebben om tot eten te dwingen, hebben we het over een andere boeg gegooid. Ze eet nu tegelijk met ons (at eerst voor ons aan) krijgt dingen op haar bordje en mag zelf prikken en eten. Met als gevolg dat ze nu lekker gezellig aan het eten is 's avonds maar alleen eet wat ze lekker vindt, haha.

Maar nu het grootste wonder, vervolgens krijgt ze om 7 uur een flesje drinken, gaat naar bed, valt in slaap en hoor je haar niet weer terug! En dat terwijl je altijd minimaal nog een keer terug moest met nog een fles drinken en ze een paar keer per week midden in de nacht ook nog dorst had! We vroegen ons bijna af of het hetzelfde kind wel is. Vandaag heeft ze bijvoorbeeld twee uur geslapen op de creche, terwijl ze daar normaal nooit wil slapen en de hele dag doorspeelt. Ze gaat nu vast hard groeien nu ze zoveel eet en slaapt.

een blije en verbaasde mama

heyhey

wat heerlijk zeg :D
misschien heeft ze nu zoiets van: hey mama en papa begrijpen mij nu?
waarom at zij eerst en daarna jullie pas?
nathalia eet ook met ons mee, en ook wij laten haar zelf haar eten pakken. gaat hier hartstikke goed.
tussendoor mag ik zelf nog een hap in haar mond doen, met groente, maar zo kan ze ook lekker zelf kliederen :D

nou, gelukkig maar dat het nu goed gaat, en dat ze nu rust heeft en jullie dus ook hihihi

geniet ervan :p

liefs, do

Hey,

Ja kinderen zijn wonderlijke dingen, soms maak je je zorgen om iets en doen ze het vervolgens in 1x anders!!
Dat eten is heel normaal, zien eten doet eten!!

Maar fijn toch!! Geniet er maar van!!
Gr MJ

Wat fijn dat het nu lekker loopt. Het is inderdaad waar zien eten doet eten.
Misschien vindt ze het ook wel veel gezelliger om samen met jullie te eten. En met een volle maag slaap je natuurlijk ook veel beter.

Geniet er maar lekker van
Groetjes Anne

We zijn ook heel blij idd. Ze at voor ons aan omdat ze dan al enorm honger had, nu krijgt ze dan een extra stuk soepstengel oid, wij eten altijd om zes uur/half zeven, zij at dan om vijf uur. Het is wel zo dat ze bijna niks lust nu terwijl ze vijf weken geleden nog gewoon groente en vlees at, nu alleen gebakken aardappels, gebakken champignons of brood. Ik weet ook wel dat je haar niet brood moet geven ipv warm eten maar anders wil ze niet slapen van de honger...

Terug
Bovenaan