Mijn kleine meisje van 9 weken spugt de laatste tijd steeds meer. Soms zelfs nog een uur na de voeding. Ik probeer haar al niet te recht te leggen tijdens het voeden. Ook de luier zit losser, sinds het cb daar iets van zei. Ik heb wel het idee dat ze goed groeit en het is ook niet zo dat ze door het spugen vaker komt voor bv. 's nachts slaapt ze al helemaal door sinds ze een week of 7 was.
Ik weeg haar niet zo heel vaak bij het cb, vaak is daar ook niemand aanwezig als je komt om te wegen. Ze ziet er gewoon hartstikke goed uit en is in ieder geval in gewicht verdubbeld sinds haar geboorte (2950 gram)
Ze huilt echt weinig, alleen als er echt iets aan de hand is of als ze geen zin heeft om te gaan slapen.
Heeft iemand nog een suggestie waardoor het komt? Of hoort dit er gewoon bij?
groetjes Sophie v. M.
Ik weeg haar niet zo heel vaak bij het cb, vaak is daar ook niemand aanwezig als je komt om te wegen. Ze ziet er gewoon hartstikke goed uit en is in ieder geval in gewicht verdubbeld sinds haar geboorte (2950 gram)
Ze huilt echt weinig, alleen als er echt iets aan de hand is of als ze geen zin heeft om te gaan slapen.
Heeft iemand nog een suggestie waardoor het komt? Of hoort dit er gewoon bij?
groetjes Sophie v. M.