Ze veraden zich zelf...:)

Echt grappig onze kleine meid verraad zich zelf..
Ook hier valt het woordje NEE steeds vaker en ze weet het heel goed.
Als ze ergens heen kruipt waar ze niet aan mag komen draait ze zich eerst om en zoekt oogcontact en dan komt haar vingertje..(zo van neeee) en dan kruipt ze er lachend alsnog heen!

Ik moet er stiekem wel om lachen maar zou ze ons gewoon uitlachen.
Ze denkt volgens mij gewoon dat het een spelletje is..hahaha
Terwijl ik het toch echt overtuigend overbreng zonder te lachen (al valt dat soms niet mee)..

Schitterend!!!hoe ze nu zijn!!!!

Zo herkenbaaar! Ik vind het echt geweldig.
Tygo gaat me ook echt na doen. tong uitsteken bijv.
Heel de dag lachen met hem!

Fantastische leeftijd!

Stan ook! Hij maakt dan een keelgeluidje erbij, en trekt een boos gezicht! Doet het dan toch nog....

Maaaaaar sinds vandaag zeg ik: Nee nee, mag niet (zoals altijd), en dan komt hij gauw weer terug naar mij toe hahaha

Ja geweldig hè, al die bijdehante knullen en tantes!

Warren maakt er soms ook echt een spelletje van om naar de platenkast te kruipen en er al aan frunnikend met zijn hoofd te schudden, oogcontact zoeken en vervolgens lachend nee schudden en lekker doorgaan met zijn plakhandjes aan de platen friemelen...
En een lol dattie heeft ;-)

Heeeel stout natuurlijk maar wij moeten ons ook echt inhouden soms om niet keihard te gaan lachen!

X
Evje

Ik vind dat ook heel cute maar soms ook echt lastig! Mijn strenge 'nee' zet vooralsnog geen zoden aan de dijk. Hij begint gewoon te lachen en geeft er een soort klein grommetje bij vanuit zijn keel, hihi!

Terug
Bovenaan