ze vinden me niet mooi meer

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal

ben naar de kaper geweest hyper moderne kapels aan laten meten
ander kleurtje erin (helestap voor me na 25 jaar blond te zijn geweest heb ik nu donkeren streepjes door me haar)   voelde me helemaaal goed vol trots naar huis
kom binnen
zecht kaya ineen keer mamas haar stom en jayla zat me heel raar aan te kijken en begint vervolgens te huilen na daar stond ik dankon zelf ook wel janken

jayla is wel bijgetrokken en begon alweer vrolijk te lachen maar kaya vind het nog steeds stom

gelukkig vond me mannetje me wel mooi  

groetjes mariella

Haha...voor je kids is de wereld veranderd als jij er anders uitziet...dusseh komt wel weer goed...

maareh, benje zelf tevreden met je nieuw look????

groetjes Yvonne

tsjonge jonge.... na ja... dan moeten ze er maar even aan wennen he. Die zijn natuurlijk niks anders gewend, dus ach... geef ze even tijd.

Jeetje je hebt me nu een beetje bang gemaakt hoor.
Vanavond komt namelijk de kapstet en ik wilde ook totaal iets anders.
Ik wilde het een stuk korter en bruin laten verven (altijd blond geweest)
Maar als je kindjes er zo van schrikken.... Ik ga er nog maar even over na denken.
Mijn man wil trouwens niet dat ik het laat knippen want lang haar is toch mooi en hoort bij vrouwen, hahahaha zeggen jullie mannen dat ook?

Groetjes Rianne

haha,ja ik heb me vroeger ook een keer huilend verstopt omdat mn moeder thuiskwam met permanent.ik vond het helemaal niet leuk.wat zijn ze eerlijk he,die kinderen
hopen dat het snel went en je er zelf blij mee bent(en je man).

hoi rianne
mijn man vind het ook zonde ja,als ik het afknip.ikzelf eigenlijk ook wel,maar af en toe wat korter is wel lekker fris en staat ook wel weer vlot.ik doe het nu 1 keer per jaar een stuk eraf.meestal in de zomer,als het heet is.

Terug
Bovenaan