hoi esmeeke!!!!
na het lezen van je zoooo herkenbare verhaal, 'ze weten meer dan je denkt' , dacht ik, ja, ik moet er ook eens echt mijn best voor gaan doen!
ik herken me helemaal in je verhaal, laten huilen is zooooooooo moeilijk!
maar ik wilde onderhand die nachten ook eens door gaan slapen, ik moet over een goede week weer gaan werken dus dan wil ik wel uitgerust zijn.
jasmay is nu 2 maanden en ze is goed aan gewicht, de arts en het cb hadden al gezegd dat ze makkelijk door moest kunnen slapen!
we hadden het een paar weken al een paar x geprobeerd maar zonder resultaat!
na jouw verhaal en na al die goed bedoelde adviezen van een paar nachten laten huilen ben ik er voor gegaan....en met goed resultaat!!!
de eerste nacht had ik de beide slaapkamerdeuren wat dichter gedaan en ze heeft uun uur gehuild, 2 x heb ik haar een speentje gegeven....na dat uur schrok ik eigenlijk wakker, ze lag helemaal na te snikken in haar bedje, ik voelde me zo slecht.
ik heb ze uit haar bedje gehaald en vastgehouden en mijn schuldgevoel weggeknuffeld...ze werd rustig en is weer lief gaan slapen tot 6 uur.
vannacht gingen we er weer voor dacht ik zo, laatste flesje om 23:00 uur en om 3uur hoorde ik haar weer (er zit een wekkertje in dat hoofje!) ik ben 1 x gaan kijken en heb haar een speentje gegeven.....om 6 uur werd IK wakker....wat is ze stil, dat is raar, dacht ik.
ik meteen naar haar gaan kijken, ze was wakker maar ze lag lekker te sabbelen op haar vingertjes....wat een schatje!
ik ben haar flesje klaar gaan maken en heb het haar gegeven, ik kreeg lachjes en geluidjes..dus ze is dat uur laten huilen gelukkig al helemaal vergeten!.
ik heb haar weer in bedje gelegd en zo konden we op zondag lekker uitslapen tot een uur of 9!!!!
geweldig....wat je verhalen al niet doen zie je wel.....
volhouden....ik hoop dat ze er snel aan went en dat ze fijn door blijft slapen!
thanxxxxx. lot.