ze wil bijna geen fles meer!

hallo..

ik heb een vraagje.. mijn dochtertje is nu 6 maanden en ze doet vaak moeilijk met der fles.. ze drinkt hem haast nooit leeg, terwijl ze altijd zo goed at.. veel mensen zegge dat het normaal is... tog maak ik me een beetje zorgen... heeft iemand hier mischien ervaring mee..?
groetjes chantal
 
Hoi,
Wij hebben dit probleem nu ook. Onze dochter is 9 maanden en sinds een paar weken duwt ze iedere keer haar fles uit haar mond. Ze hebben minimaal 500cc opvolmelk nodig, maar hier worden ook zuivelproducten in meegeteld zoals yoghurt of danoontje. Je schreef er niet bij hoeveel je kindje nu krijgt en of   hij/zij al bijvoeding krijgt. Onze dochter krijgt ook brood tussen de middag en kreeg daarbij ook nog opvolgmelk aangeboden, maar die dronk ze nauwelijks tot helemaal niet leeg. Als ze i.p.v twee boterhammen zou eten zou ik de fles kunnen laten vervallen en de hoeveelheid melk die ze eigenlijk zou krijgen verdelen over de andere flessen. Het is toch even wikken en wegen hoe je dit het beste kunt oplossen. Ze hebben allemaal wel een periode dat ze wat minder eten. Zelf heb ik zoiets van, als ze maar genoeg drinken dat eten komt wel weer.
Veel succes!!
Groetjes Daantje (mama van Michelle 9 mnd)
 
hoi ,

wij hebben dat probleem ook gehad met 6 maanden.

Ze wilden echt bijna niet meer uit de fles drinken,heel frustrerend

want ze dronk echt nog maar weinig .Dit duurde wel een paar weken!!

Maar met 7 maanden mocht ze pap (bambix),en brood en dit gaat hartstikke

goed dus als jouw kind dit ook mag dan heb je kans dat je van het probleem

af bent. Met 7 maanden drinken ze ongeveer nog maar 300 ml. voeding per dag

incl. de pap . bij ons gaat het echt prima....ik hoop voor jullie ook tegen die tyd!!!

er is niks zo frustrerend dan dat je kind niet wil eten!!



 je zult het vanzelf wel zien!!!



 
dank jullie wel voor de reacties...
 zal even zeggen wat ze nu eet...

sochtends 200 cc friso 2
half 12 fruithapje
ongeveer 15.00 200 cc friso 2
17.30 groente hapje / danoontje
20.00 240 cc friso 2 ( drinkt mischien 90 cc de laatste weken)
door heel de dag heen drinkt ze ongeveer 150 cc roosvice

Doordat ze de laatste voeding haast niet wil komt ze dus snachts voor voeding...
 
hoi allemaal

mijn dochtertje is nu 8 maanden maar het is al vanaf 3 maanden een strijd met de fles.
ze schreeuwde als ze moest eten en dronk ze er 50 cc van en moest ze niet meer.en ben vanaf 5 maanden nutrilon 1 met nutrix gaan geven en dat werkte perfect.
maar daar is ze nu ook al weer op uitgegeten dus nu krijg ze bambix in de fles met appel. dus nu eet ze gelukkig weer veel.
alles wat ik eet moet zij ook proeven.

ze weegt nu 6336 kg en is 70 cm lang en is 8 maanden
 
Terug
Bovenaan