ze wil de fles niet meer van papa

A

Anoniem

Guest
Mijn man begint het nu echt vervelend te vinden, ze wil bij hem dus echt de fles niet leegdrinken. Hij is iedere dag thuis de laatste twee weken en zorgt de laatste dagen veel voor haar omdat ik even wat minder kan. Maar telkens als ze de fles bij hem moet drinken, is het tegensputteren, niet stil zitten en huilen of jengelen. Als hij ze dan aan mij geeft, drinkt ze de fles zonder sputteren leeg.....weet iemand wat dat kan zijn, ze zal toch niet eenkennig worden naar haar papa toe?

groetjes Monique

ik weet niet hoe jou man de fles geeft,maar mijn man zit onder het flesgeven tv te kijken en als boas de speen wegduwt geeft hij mee.ik hou de fles stevig vast en soms stopt hij even met drinken of wil de fles wegduwen maar ik hou hem stevig in de mond en dan drinkt hij wel door.als hij echt niet meer hoeft niet natuurlijk,maar dan hoeft het ook niet.maar als ze bij jou nog wel wil drinken doet papa kennelijk toch iets net iets anders.
lastig hoor.

hoi ik herken dit heel erg mijn dochtertje bijna 5 maanden doet dit ook zo dra ze mijn nog nie gezien of gehoord heeft is alles goed maar zo dra ze weet dat mama der tog is begint het gaat ze krijsen tieren niej normaal ze wil ook echt niej de fles van papa als mama in de buurt is of ik moet me hand geven en praten tegen der dan wel maar als ik er niej ben en ze heeft me niej gezien is alles goed weet ook niet wat dit is groetjes carola

dit probleem hebben wij ook gehad.

mijn vriend heeft elk detail van mijn handelen en dat van de oppas bestudeerd en proberen na te doen. Maar dat leek eigenlijk niet veel te helpen.

En toch is het over gegaan, maar hoe? We voeden hem nu allebij op een heel andere manier (als we zelf maar lekker zitten...), en dat gaat goed.

Ik zou het maar blijven proberen en   misschien moet je kindje denken dat mama echt weg is (even in een andere kamer zitten, werkte bij ons niet, dat had hij door).

succes.

ik weet niet hoe oud ze is, maar rond de zevende/achtste maand kunnen kids, erg eenkennig worden zelfs naar de vader, ze trekken dan echt aleen naar de moeder, erg frustrerend voor de vader.

maar mischien moet je het toch niet gaan over nemen, laat het maar, als ze niet drinkt, moet ze later toch drinken en dat is weer bij papa..............

Terug
Bovenaan