ze wil geen fles meer en eet weinig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik maak me een beetje zorgen, ze dronk tot voor kort altijd nog 2 flessen op een dag en een bordje pap, nu wil ze 's ochtends geen pap meer, (wel beschuit of een crackertje), Fruit gaan er een paar hapjes in, geef tussendoor ook soms  stukjes fruit, dat gaat goed, 's middags eet ze een boterham, daarna krijgt ze altijd nog een fles, maar die wil ze niet meer, 's avonds eet ze ook niet zo goed, toetje (yoghurt) lukt weer wel, en de fles 's avonds ook weer.
wie kan me helpen, is dit eventjes, zit ze vol, komt het door het warme weer, ik weet het niet meer, en zeker met deze warmte mist ze een hoop vocht, geef tussendoor wel water, maar dat deed ik altijd al.
Ze wil de fles ook niet uit een beker of iets dergelijks, terwijl ze er eerst zo van genoot.
Ik ben bang dat ze te weinig binnen krijgt, of is dit normaal voor kindjes van bijna 11 maanden?
 hoop dat iemand wat tips heeft?
groetjes!

Het kunnen tanden zijn?
Daan heeft ook een tijdje minder gegeten toen de tanden bij hem op doorkomen zaten.

Nu met het warme weer merk ik dat hij melk absoluut niet lekker vind, alleen de fles 's morgens bij de boterham en 's avonds voor het slapen gaan die wil hij nog wel. 's Middags bij de boterham nog geen 2 slokken en dan duwt hij hem weg.
Daan drinkt verder wel goed water/appelsap/ranja. Hij pakt dit ook zelf van tafel, staat zijn rietjesbeker altijd (anti-lek beker van Nuby met een rietje).

Hopenlijk is het bij jou ook van voorbijgaande aard.

Liefs Saskia

hoi hoi

hier nog eentje hoor

Ryan eet al 2 weken slecht

'smorgens wilt hij wel de fles
Fruit een paar happen en dan niet meer
brood bijna niet en de fles erna ook niet
'smiddags soms een flesje drinken
warm eten wel goed maar de yoghurt weinig
fles 's avonds wel weer
en hij is 10.5 maand

ik dacht het eerst ook o jee wat nu

maar tja het is WARM en hij KWIJLT weer dus misschien tanden

en op het cb zeiden ze ook dat kinderen die rond een jaar zitten hun intresse in eten verliezen maar je moet het wel blijven aan bieden
en de een is er vlotter mee als de ander

groetjes moekje en Ryan 24-07-2007

Hoi hoi,

Hier ook nog eentje hoor! HIj wil alleen nog maar pap sochteds en verder geen flesjes voor meneer! Maar van het CB mag ie ze allemaal laten vallen en mag ik gewone melk geven. Dus dat doe ik nu. Sochtends wel pap met groeimelk (nutrilon) en smiddags een beker melk en savonds een flesje gewone melk (maar neemt ie vrijwel nooit hoor). Hij slaapt verder goed door dus honger zal ie niet hebben dan dnek ik.

Ik hoop dat je je wat gerustgesteld voelt dat er meerdere kindjes zijn die daar last van hebben!

X saskia
mv Rik 04-07-07

P.s. gewoon tussendoor voldoende drinken aanbieden, dan komt het goed meis!

Terug
Bovenaan