A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, ik maak me een beetje zorgen, ze dronk tot voor kort altijd nog 2 flessen op een dag en een bordje pap, nu wil ze 's ochtends geen pap meer, (wel beschuit of een crackertje), Fruit gaan er een paar hapjes in, geef tussendoor ook soms stukjes fruit, dat gaat goed, 's middags eet ze een boterham, daarna krijgt ze altijd nog een fles, maar die wil ze niet meer, 's avonds eet ze ook niet zo goed, toetje (yoghurt) lukt weer wel, en de fles 's avonds ook weer.
wie kan me helpen, is dit eventjes, zit ze vol, komt het door het warme weer, ik weet het niet meer, en zeker met deze warmte mist ze een hoop vocht, geef tussendoor wel water, maar dat deed ik altijd al.
Ze wil de fles ook niet uit een beker of iets dergelijks, terwijl ze er eerst zo van genoot.
Ik ben bang dat ze te weinig binnen krijgt, of is dit normaal voor kindjes van bijna 11 maanden?
hoop dat iemand wat tips heeft?
groetjes!
wie kan me helpen, is dit eventjes, zit ze vol, komt het door het warme weer, ik weet het niet meer, en zeker met deze warmte mist ze een hoop vocht, geef tussendoor wel water, maar dat deed ik altijd al.
Ze wil de fles ook niet uit een beker of iets dergelijks, terwijl ze er eerst zo van genoot.
Ik ben bang dat ze te weinig binnen krijgt, of is dit normaal voor kindjes van bijna 11 maanden?
hoop dat iemand wat tips heeft?
groetjes!