ze wil geen flesjes melk meer!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Heather is nu 6.5 maanden en vindt die flesjes melk niet zo interessant meer. Ze gaan ook niet op. Verder eet ze wel goed, dus ik denk dat ze toe is aan wat meer brood. Hoe hebben jullie dat aangepakt met het vervangen van de 2e fles door brood?

Groetjes, KT

Wij geven nog geen brood, maar vervangen de tweede fles nu door pap (van een lepel).
Nu doen we nog helft pap en helft gewoon fles, maar uiteindelijk word dat helemaal pap.
Ons dochtertje vind de flessen nog steeds heeerlijk, ze gniet er echt van!
Wel is ze heeeel onrustig met drinken nu, ze wil alles zien!

Je kunt bijvoorbeeld wel 1 sneetje brood (met bijv smeerworst of smeerkaas) in kleine stukjes snijden en dat in de mek dompelen en zo de stukjes geven. Daarna eventueel nog wat melk.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon proberen of ze het brood zo   al goed eet!

hoi,

dinand is volgende week 7 mnd. ( 16-11 ) en hij krijgt nu sinds een week s'middags een boterham, ook hij begint de flessen steeds minder te drinken dus het cb raadde aan om hem brood te gaan geven, daar krijgt hij nog wel 100 cc melk bij en dat gaat erdaarna ook wel in. zolang er geen gluten-allergie in de familie zit kon het geen kwaad volgens het cb en het gaat idd erg goed!

groetjes susanne

Hoi Susanne,

Heather is van 15-11, dus dat scheelt niet zo veel! Ik ga volgende week ook maar met brood beginnen. Vind het wel een beetje erg hoor. Ze wordt zo snel groot en dat flesjesmoment, dan was ze toch nog even mijn kleine babietje zo, met die voetjes over elkaar, lekker tegen me aan genesteld.

Groetjes, KT

ja heel herkenbaar, dinand drinkt alleen de eerste fles nog lekker rustig tegen me aan, dat vind ik echt een heerlijk moment, dan realiseer je, je ook dat het wel weer erg hard gaat, ze worden groot..........................maar dinand vind het heerlijk s'middags het boterhammetje,daar geniet ie echt van, is ook wel weer leuk!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan