Ze wil niet lopen buiten..

Zoals de titel al zegt: Zarah wil niet lopen buiten. Eigenlijk sinds het zo koud is buiten en al helemaal met de sneeuw, ze weigert het gewoon! Ik moet haar tillen, en anders gewoon meteen in de buggy.

Ik denk dat ze de kou gewoon niet leuk vindt. Want tijdens de warmere dagen was dit geen probleem, toen wilde ze juist zoveel mogelijk lopen.

Wie heeft nog meer zo'n 'dwars-liggend' kind??

Hoi,
Misschien is ze bang om te vallen, is ook wel begrijpelijk met al die sneeuw/gladheid..
Ik zou haar buiten gewoon lekker in de buggy zetten en dadelijk over een paar weken als het wat warmer is weer laten lopen!
Zolang ze binnen gewoon loopt zou ik het even zo laten, aangezien jij zelf al zegt dat het door de kou komt!
Succes ermee

Groetejs MJ

Mmm ik ken het niet. Maar in de buggy is ook prima toch? En als je dat niet wilt, dan is het door zure appel heen bijten en streng doen. Maar met deze leeftijd is buggy ook prima, toch? Ook dan is ze buiten en dat is het belangrijkst.

Liefs Irene

Leah wil ook niet buiten lopen. Maar heeft dat nooit graag gedaan, ze loopt nog maar pas. Is vlgs mij bang om te vallen. Wil wel lopen aan het handje.
Wil Zarah ook niet aan het handje lopen?

zolang ze binnen idd wel loopt, zou ik me er niet te druk om maken. komt vanzelf wel. misschien idd door de kou/gladheid.
hier is het juist t tegenover gestelde,
nathalia wilt juist alleen maar buiten lopen. niks buggy, weg ermee vindt zij hahaha.

komt goed. zou idd even afwachten op t lekkere weer. wilt ze het dan nog niet, dan pas verder gaan kijken.

liefs, do

Hoi!

Hier ook een dwarspoeper hoor, alleen dan net andersom.
Isabelle wil niet meer in de kinderwagen, die is voor bibi's (baby's) zegt ze!

Vandaag konden we voor het eerst onze gekregen slee uitproberen en wat denk je:
Madam wilde er niet op zitten, ze wilde alleen maar de slee duwen!
Zodra ik haar er toch even op zette omdat ze was gevallen, ging ze hysterisch lopen gillen!!!
Ik belde mijn vriend op en zei: je gaat dit niet geloven, ze heeft 2 weken lang gesmacht om op de slee te mogen (ging erop zitten als ie in de kamer stond) en nu wil ze er alleen maar achter lopen!
Hij kwam niet meer bij van het lachen!!!
Hij zei: "we hebben wel een lekker eigenwijs meisje, he?"
Zachtjes uitgedrukt....

Liefs Monica

Hoi!

Zodra ik haar er toch even op zette omdat ze was gevallen, ging ze hysterisch lopen gillen!!!
Ik belde mijn vriend op en zei: je gaat dit niet geloven, ze heeft 2 weken lang gesmacht om op de slee te mogen (ging erop zitten als ie in de kamer stond) en nu wil ze er alleen maar achter lopen!
Zachtjes uitgedrukt....

Liefs Monica

Hoi!

Zachtjes uitgedrukt....

Ik zou Zarah lekker in de buggy laten als ze zich daarin op haar gemakt voelt.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan