Ze wil niet slapen :-(

<p>Hoi allemaal, </p><p>Onze dochter (van 15 maanden) ging tot nu toe altijd s avonds altijd netjes slapen. Sinds een paar dagen wil ze gewoon echt niet. Het is dan meteen huilen zodra we haar in bed leggen. We hebben al geprobeerd om haar dan even te laten huilen. Maar ze is ook verkouden, dus dan wordt het uiteindelijk spugen, omdat ze zich zo druk maakt.s middags gaat ze wel nog goed slapen. `s Nachts wordt ze ook wakker en is het ook meteen huilen. Ze valt dan alleen nog in slaap tussen ons in. Heeft iemand een idee wat we hier aan kunnen doen?</p><p>Alvast super bedankt. </p><p>Groetjes een toch wel bezorgde moeder.</p>
 
Dat zou inderdaad kunnen. Ik heb ook het gevoel dat ze midden in een sprongetje zit. maar ik ben een beetje bang dat als we nu in haar gedrag mee gaan dat ze dan helemaal niet meer in haar eigen bed wil slapen... dat is een beetje de angst die ik nu heb. 
 
Denk dat het niet echt uit maakt,  je kindje hebt het nodig probeer 3 x bed aan te bieden te troosten terug leggen en dat 3  x als jr kindje huilt na 3 de x niet lukt bij je nemen en dat steeds weer doen
 
Je zegt dat ze verkouden is. Heb je al neusspray gebruikt? Hoofdeind wat omhoog gezet? Paracetamol gegeven? Misschien is ze helemaal niet lekker. Ik geloof niet in sprongen en mijn dochter (ruim 1,5) doet eigenlijk alleen zo als ze zich niet goed voelt.
 
Denk omdat ze ziek is en combi van sprong kan t ook zijn! Ben ook super streng hoor wat bwtreft slapen maar als ze ziek zijn is het niet anders. Neusspray? Zetpil voor t slapengaan? En anders even op schoot houden en dan in bed? Laten huilen ben ik nooit moeilijk in maar als mn zoontje ziek is laat ik hem nooit huilen eigenlijk. Succes!
 
Bedankt voor alle reacties. Neusspray doen we inderdaad al. En 1 kant van het bedje staat ook omhoog. Het lijkt gewoon een beetje of ze ons uit aan t proberen is.? maar we wachten af en hopelijk is het een periode ?
 
Terug
Bovenaan