Ze zijn er weer...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het is weer zover: gisteren weer ongesteld geworden. Twee dagen overtijd, maar ik denk dat ik iets te optimistisch gerekend had. De laatste tijd duurt mijn cyclus vaker 26 dan 24 dagen, zoals eerst. Misschien verandert hij onder invloed van mijn maansteen of de vruchtbaarheidskruiden die ik gebruik?

In ieder geval gaf mijn lichaam weinig tekenen van zwangerschap, dus ik ben er vrij rustig onder. Wel laat de gedachte me niet helemaal los dat er misschien iets mis is door mijn keizersnee. Als ik na ronde 9 nog niet zwanger ben, ga ik eens met mijn ha praten.

SIMOON: wat spannend weer! Hoe voel je je, heb je het idee dat het deze keer wat kan zijn? Ik had wel je berichtje gelezen, maar het kwam er maar niet van om iets te schrijven! Toch bedankt voor de belangstelling!

CHILI: Jij zit ook in de zenuwen, toch? Of valt het mee? Draag je je maansteen nu? Ik denk dat je niet zo bang hoeft te zijn dat hij je cyclus in de war schopt. Als er al iets verandert, zal het subtiel zijn, zoals bij mij dat het 2 dagen langer duurt. En als dat een betere vruchtbaarheid oplevert, kan ik daar wel mee leven! Wel moet ik zeggen dat ik erg lui ben met het opladen van dat ding. Sinds Jeanettes waarschuwing probeer ik 'm wat vaker mee onder de douche te nemen, maar ik vergeet het nog al eens.

PETRA UIT H EN KIMPANSEE: Wat een afschuwelijke berichten! Ik wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd. Jullie zijn echt heel moedig!

Nieuwe NOD: Inge (31), 21 oktober.

Veel liefs allemaal van Inge

Balen Inge, ook ik ben net weer ongesteld geworden...... daar heb ik het op zich niet zo moeilijk mee, wel dat mijn beste vriendin na twee maanden al zwanger. Tuurlijk je gunt het haar, je gunt het iedereen...... maar wel erg confronterend als je zelf al langer bezig bent....
Zal voor je duimen dat het de volgende ronde wel raak voor je is. Gebruik je trouwens ovulatietesten?

Liefs,
Es

hoi Inge,

Jammer zeg weer niet deze maand rot voor je!
Dan maar weer hup en go naar de volgende maand.

Ik heb er nog niet echt last van, van dat gezenuw zo voor de nod, al moet ik zeggen dat ik er sinds gisteren al wat meer mee bezig ben. Heb eigenlijk niks gevoeld deze maand en dat zou best logisch zijn omdat ik dus niet op de juiste dagen heb kunnen klussen( man was niet thuis)en ik ben er dan maar vanuit gegaan dat het niks kan worden deze maand( heel afentoe gaat het wel door je hoofd hoor zo van...ach heeeel misschien hebben zijn zaadjes mijn eitje nog in kunnen halen )maar ben er 'bang' voor dat het niks is deze maand.

Ik voel de laatste drie dagen al wat gerommel in mijn buik een voorbode van mijn ongi en had vandaag wat hoofdpijn, ook nu heb ik een soort buikpijnachtig gevoel dat niet veel goeds voorspeld al hou ik mezelf nog steeds voor de gek dat het echt nog niet over is, maar weet eigenlijk zelf beter snif voelt toch weer rot aan hoor.

Ik heb dinsdag mijn nod als ik de 26 daagse cyclus neem en anders dus pas woensdag.

Ik weet het niet maar het blijft spannend die laatste dagen voor de nod al is het met beter weten in.

Liefs Chili xx

oja had dit ook nog getypt en had het ff naar beneden gedaan met de enter toets maar laat het maar staan hahah, komt ie:

Je zou er bijna aan gaan wennen he dat er ooit eens echt iets zou veranderen aan de uitslag van wel duivels of geen duivels ik denk dat, mocht het ooit eens raak zijn dat ik het gewoon niet kan geloven omdat je na die maanden dat je die rode rakkers op bezoek krijgt je het niet verwacht dat het echt anders kan!

Kon van de week niet op het forum komen heel frusti, had jij daar ook last van?!

tot snel : Chili

HI Inge,
Wat mega vervelend die ongi..Ik kan me heel goed voorstellen dat je je afvraagt of er ergens iets niet goed zit, ook zo na de keizersnee.Ik denk ook niet dat je huisarsts het een rare vraag zou vinden als je hieromtrent duidelijkheid wil...

Vandaag mijn NOD, ik heb geen idee (zoals gewoonlijk) maar heb nog geen pukkels ..
Ik vind het wel een beetje spannend, eigenlijk weet ik dat ik ongi zal worden (hetzelfde verhaal als Chilli), maar die magnetiseur heeft mij wel een beetje aan het nadenken en fantaseren gezet...Hij voorspelde een zwangerschap in de nabije toekomst, en heeft duidelijk gezegd dat ik bij de volgende afspraak zo beroerd zou zijn...Afspraak is over 4/5 weken..Ik geloof niet zo in die voorspellingen...maar hij heeft me wel een beetje uit balans gehaald...
Verder heb ik dankzij deze man deze maand geen vervelende klachten!!!!!
Maar ben ik eenmaal zwanger dan hou ik mijn hart ook vast hoor...Bijna iedereen in onze omgeving heeft de een na de andere miskraam...Wat een wereld niet..
Ik wens je weer veel succes deze maand!

Hoi Es,

Jij dus ook niet... Als je er zelf mee bezig bent lijkt het inderdaad wel of iedereen om je heen in een vloek en een zucht zwanger is... Ooit was het bij mij andersom, was ik het die in 2 maanden zwanger was en mijn beste vriendin deed er meer dan 2 jaar over. Nu was zij binnen 1 maand zwanger van haar tweede en zit ik te zuchten... Het kan verkeren! Nee, ik gebruik geen ovulatietesten. Een tijd lang kon ik precies voelen wanneer ik mijn ei had. Helaas is het nu een stuk minder duidelijk, dus misschien moet ik er eens over denken. Heb wel 1 maand getemperatuurd, maar daar kon ik erg weinig uit opmaken. Het fluctueerde iedere dag wel zo'n 0,3 graad. Je moet er eigenlijk een ander soort termometer voor hebben, met 2 cijfers achter de komma, of een kwikding, en ik weet niet hoe ik daar aan moet komen. Bij babybrabbel verkopen ze ook alleen gewone digitale.
Jij ook weer veel succes de komende maand!

Hoi Chili,
Het lukte mij ook niet erg de laatste week! En je hebt helemaal gelijk: hoe langer het duurt, hoe minder je je kan voorstellen dat het nog eens gaat lukken! Ik heb het al eens vaker gezegd, maar het lijkt voor mij erg op het halen van mijn rijbewijs: dat leek ook iedere keer dat ik zakte een verder-van-mijn-bed-show. Maar toch had ik het ineens! Sterkte met wachten! Ik hoop voor je dat je lichaam je verrast!

Hoi Simoon,

Ja, die magnetiseur! Nogal een boude uitspraken doet die man! Lijkt me wel moeilijk om zoiets naast je neer te leggen. Maar als die kerel toch eens gelijk zou hebben... Ik zou er niet aan durven denken als ik jou was! Het zou wel het wonder van de eeuw zijn, toch? Mijn man zegt wel eens: als ik dat wist, zat ik nu op een jacht in de Middellandse Zee... Denk dat die man flink wat klandizie erbij kan krijgen. Mag ik dan ook een abonnementje? haha
Nou Simoon, ik vind het superspannend en duim enorm voor je.

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan