ze zijn er weer

Hallo Meiden,

Ja hoor het is gebeurt,de rode duiveltjes zijn gistermiddag aangekomen.
Ik had zelf verwacht dat ik er kapotter van zou zijn,maar valt heel erg mee.Ik heb gisteravond twee uur in de sportschool heel hard getraind,denk toch dat me dat heeft geholpen en toch een beetje de negatieve spanning heeft weg gehaald.
Sommige mensen  zeiden steeds van als je nu niet zwanger bent wat zul je dan teleurgesteld zijn want je weet nu zeker dat ze het op het goede moment ingebracht hebben,de volgende keer vertel ik het aan niemand want je krijgt soms best rare reactie's uit elke hoek eigenlijks wel.
We gaan gewoon voor de tweede keer op,en zien wel wat ons dat brengt.
Iedereen die nu nog in volle afwachting is ik hoop van HARTE dat het raak is deze keer en voor iedereen die weer wachten moet heel veel sterkte en meiden ik weet zeker het gaat ons allemaal lukken vroeg of laat!!!!!!!!!!

liefs Truida

Was het maar zo makkelijk dat als de zaadjes en het eitje op  het perfecte moment bij elkaar gebracht werden je zomaar zwanger werd. Dan zou het hele forum al zwanger zijn hier. Je moet maar denken dat die mensen het goed bedoelen met hun opmerkingen en tips. Wij hebben 6 IUI's achter de rug waarbij de omstandigheden 5 keer perfect waren. Helaas is het niet gelukt om zwanger te raken. Maargoed dat hoeft natuurlijk helemaal niets over jou te zeggen want bij ieder stel gaat het weer anders.
Het is goed dat je je niet gek laat maken! Dat scheelt al de helft hoor! Het gaat echt een keer lukken en daar moet je op vertrouwen!!
Succes!
gr.Ingrid

Terug
Bovenaan