Ze zijn er!!

Ze zijn er!!

Op dinsdag 24 augustus (papa's verjaardag!) zijn om 18:15 onze zoon Maes en 11 minuten later onze dochter Isa geboren!
Beiden wogen 3015 gram en zijn 49 cm. We zijn een nachtje gebleven, maar mochten de volgende ochtend om half tien weer naar huis. De bevalling viel een btje tegen omdat de ontsluiting (naar mijn idee..) te lang duurde, om 16u had ik 5cm. Uiteindelijk kon ik om 18u al gaan persen (die laatste 5 gaan idd een stuk sneller..) en een krap half uurtje later hadden we er 2 gezonde kinderen bij!
Ze "doen" het hartstikke goed en we zijn supertrots. Ook grote broer is lief voor ze, maar zal nog wel even moeten wennen ;-)

Ben blij dat het erop zit en ga lekker genieten van mijn kraamtijd!
Voor iedereen: succes met de laatste loodjes en geniet van jullie prachtige kinderen straks.

Myrte78

Gefeliciteerd met jullie 2 prachtige wondertjes!wat een mooie namen zo bij elkaar.en mooi gewicht ook voor een tweeling.
lekker genieten met gezin.
liefs jootje

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Nu dubbel genieten, je hebt er ook dubbel zo hard voor moeten werken!

Wel erg grappig hoe mensen dingen anders kunnen ervaren, ook ik ben dinsdag ingeleid en had om 19:00 uur volledige ontsluiting, dit was volledig tegen mijn verwachting in en was echt even helemaal verbaasd toen er tegen mij werd gezegd dat ik mocht gaan persen. Ik had echt gedacht dat het langer zou duren( misschien heb ik er wel te negatief over gedacht)
Ik had wel een half uur langer nodig om 1 kindje op de wereld te zetten.

Vind de namen die jullie uitgekozen echt super leuk bij elkaar staan!

Terug
Bovenaan