Ze zitten er weer aan te komen...

A

Anoniem

Guest
En daar moet ik toch weer erg van zuchten...

Ik zit nog maar op dag 23, maar ik had gisteren al krampen en vanmorgen was mijn temp 0,4 gedaald (wordt helemaal gestoord van dat geloer naar die curve!! Ga echt vragen aan de gyn of ik ermee mag stoppen). Dus een duidelijke zaak, lijkt me, al ben ik er een meester in om mezelf een rad voor ogen te draaien zolang ze nog niet echt zijn doorgebroken.

Wanneer toch eindelijk?????

liefs, Inge

Hi...
K heb natuurlijk geen antwoord op je vraag..Maar verwens het hele gebeuren nog steeds met je mee...

Straks naar de gyn..ben zooooo zenuwachtig......

toi toi
simoon

He lieve Inge

in ieder geval duidelijk dat bij jou alles goed werkt! Het is wel balen maar ik durf het haast niet te zeggen maar wees maar blij. Ik was ook echt heel erg ziek geweest en werd die maand ook zwanger en ik denk nu nog steeds dat mijn weerstand te laag was en dat het daarom fout is gegaan. Volgende maand is beter, als al je onderzoeken gewoon goed zijn en je weer helemaal beter bent. Je zult zien dan heb je rust en ga jij gewoon zwanger raken!!!

Ik zit nu in dubio moet het toch vandaag of morgen doen om kans te maken maar twijfel echt enorm omdat ik zo bang ben wat ze op mijn werk gaan zeggen als ik raak schiet ( ik lag er vorige keer 2 maanden uit door de misselijkheid). Aaaah ik word helemaal gek!
Liefs
lies

Terug
Bovenaan