ze zwemmen weer

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik heb gisteren mijn 3de IUI gehad. Het aantal van mijn mannetje wist ze niet, dat wordt bij ons in het zh eigenlijk nooit doorgegeven aan de arts door het lab, alleen bij bijz. Hij zat in ieder geval boven de minimale score van 1miljoen, want anders hadden we het wel gehoord. Ik hoop dat ze mijn super ei weten te vinden .
Mijn NOD is 3 aug maar ik kan er gerust een paar dgn bij optellen vanwege de progestan bolletjes. Daardoor  kan je menstruatie langer weg blijven .
Ik was gisteren wel beroerd na de IUI, ik had buikpijn en voelde me geheel niet lekker. Ben vroeg naar bed gegaan en voel me nu weer goed.
Nu die rot wacht wkn weer door zien te komen. Hierna hebben we een ronde rust, want de ferti. polie is vanaf vandaag tot haverwege aug gesloten. Wij hebben de eerste 3 wkn van sept vakantie, en gaan dan meteen voor 10 dgn naar Portugal. En precies dan moet ik, als het goed is, weer van mijn eigen cyclus ongesteld worden. Gelukkig kunnen we de Decapeptyl mee nemen zodat we gewoon kunnen starten. Decapeptyl mag je namelijk max een half jaar doorspuiten zonder controles te hebben. Anders hadden we pas weer in oct kunnen starten, is wel erg lang hoor. Maar de goden zijn ons weer gunstig gesteld.
Ik schuif dus weer gezellig aan op het wachtbankje.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Spannend weer! Hopelijk houden de zwemmers van lekker warm weer...
Ik zit ook weer op het wachtbankje, deze keer zonder IUI. Ik mocht deze keer zelf kiezen of ik wilde of niet omdat het er op leek dat ik geen hormonale activiteit had. Ben zelf met ovulatietesters aan de gang gegaan en het blijkt dat ik deze maand pas op dag 23 mijn eisprong heb gehad. Wie weet lukt het ons zowaar zelf, zonder ziekenhuis. Zou wel een grap zijn na 3 mislukte IUI's haha!
Succes met wachten!

Groeten, Saar

Hoi Kruimel en Saar,

Oe spannend weer he.  Bij mij zwemmen ze ook weer vanaf afgelopen woensdag, 2 aug is mijn NOD. Ik had ook 1 giga ei van 19 afg.maandag en nog 1 van 16. Ben dan wel benieuwd of die laatste ook nog is doorgegroeid maar dat testen ze niet meer.
Nou suc6 met wachten allemaal weer en dat het maar een keer een goeie maand mag zijn!!!

Liefs Scorpy

Hoi Kruimel,                

Succes met de wachtweken!!!!! Je weet dat het kan, dus laten we hopen dat het deze ronde raak is. Raar eigenlijk dat ze niet doorgeven hoeveel "jongens" je man heeft. Ikzelf vind het altijd wel leuk om te weten.
Wij hadden deze maand rustmaand, dus zijn we zelf aan de slag gegaan. Helaas afgelopen woensdag ongesteld geworden, dus ook wij weer op naar de volgende ronde.Bij ons is het ZH ook dicht, dus we gaan in september verder met de derde IUI!!!

Groetjes Kippie.

He Kruimel,

Heel veel succes met wachten..hopelijk is het deze keer raak! Elke maand weer een kans toch?
Ik duim voor je!

Liefs Esther

Hoi Kruimel,

Gezellig weer samen op het wachtbankje. Ik hoop echt dat het de laatste keer is op die bank...... wens je heel veel sterkte met je wachtweken en voor straks heel veel succes!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan