Ze zwemmen weer

A

Anoniem

Guest
Nou, ze zwemmen weer hoor.
Vanmorgen de 3e IUI gehad. En wat hadden we een boel jongens: wel 18 miljoen. Een record voor ons en een goed ei.  Wij helemaal blij. Ik heb er deze ronde dan ook een goed gevoel over. Afgelopen maandag moest ik de Pregnyl zetten. Dat ging niet helemaal soepeltjes. Ik moet altijd maandagavond werken, dus zat ik op het toilet als een drugsverslaafde mijn spuit klaar te maken. En dat duurde best lang. In de gang naar het toilet toe zit een bewegingsmelder: het licht gaat automatisch uit als er even niemand loopt. Normaal lang genoeg om naar het toilet te gaan, maar nu...... Je voelt em al:
Zet ik net de spuit in mijn been: plop licht uit.
Het lukte wel, maar pregnyl is niet de prettigste om te zetten, dus ik was blij dat ik even later weer buiten stond!!!!!

Ik heb net gelijk even het IUI-lijstje weer bijgewerkt, dus dat is ook weer up to date.

Nou meiden, ik schuif gezellig bij op het wachtbankje.

Groetjes Kippie.

Hoi Kippie,

Ik heb al plaats voor je gemaakt hoor, op het wachtbankje: kom d'r bij! Spannend toch elke keer weer he! En fijn dat jullie ook zo'n goeie score qua zwemmers hadden, dit moet 'm worden!
Ik mag alweer bijna van het wachtbankje voor IUI4, de eerste keer met hormonen. Aanstaande maandag is mijn nod, dus dat gaat alweer snel..

Succes weer!

Groeten, Saar

Hoi Kippie,

Wauw 18 miljoen, daar moeten een hoop super zwemmers bij zitten. Ik hoop het echt voor je.
Succes met deze 2 lange wachtweken.

Kruimel

18 miljoen!! Dat is een lekker aantal zeg!!
Spannend weer!!!
Ik schuif een plaatsje op op de wachtbank....
Bij mij zijn er maandag 14 miljoen vrijgelaten!
Nu maar hopen dat ze wat vinden daar!!
Liefs Linnepinnie

Hoi,

Maar op goed geluk dan...

Spannend altijd weer het afwachten.. doe maar lekker rustig aan!

Succes!

Heej Kippie,

18 mljn en een top ei: SUPER!!!!!!! Nou nu moet het dan toch eens lukken of niet!!! Ik heb er een goed gevoel bij meid.
Kom je de dagen nog een beetje door? Weet hoe spannend het nu is voor je. Nou meid ik duim voor jullie!!!!! Heel veel succes en sterkte he!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan