Ze zwemmen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik moest vandaag terug komen voor de inseminatie. Reuze spannend en helemaal kriebels in mijn buik. Moest wel een poosje wachten maar uiteindelijk mocht ik naar binnen. 't Viel gelukkig best mee alleen die eendebek tang dat blijf ik vreselijk vinden een erg onaangenaam gevoel maar goed. Had weer een andere gyn, een man maar hij had wel humor. 't was bijna gezellig (dat wil bij mij heel wat zeggen). Ik krijg wel veel opmerkingen over dat ik heb gekozen om te behandelen zonder hormonen.
Verder ga ik me maar niet te druk maken, ze zwemmen nu en we zien het wel. Verwacht er nog maar niet teveel van.
Groetjes allemaal en een fijn weekend!

Belle

Hé Belle, wat grappig, ook ik ben vandaag geinsemineerd voor de 6e keer (IUI), nu lopen we even gelijk, laten we hopen dat het goed afloopt! Voor de hoeveelste keer ben jij nu geweest?

Tot horens,

Gr. Pleun

Hai Pleun,

ik had het gezien. Het is idd wel grappig. Bij mij was het pas de eerste keer en dan nog zonder hormonen. Dus verwacht er niet te veel van. Ik hoop van wel natuurlijk. 't zou wel grappig zijn als we gelijk opgaan.

't Is nu duimen voor ons allebei.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Spannend zo'n 1ste IUI. Alles is nieuw en je weet nog niet echt wat je ervan moet verwachten. Een IUI met hormonen is veel zwaarder dan IUI in natuurlijke cyclus. Ikzelf heb wel gekozen voor hormoonstimulatie (ondanks dat bij mij alles goed is), omdat de kans dan gewoon veel groter is om zwanger te raken (zwanger na 1ste IUI - miskraam na 7 wkn). Maar het is wel zwaar, al die troep in je lijf. Dus ik kan me goed voorstellen dat je hier niet voor gekozen hebt.

Ik wil je veel succes wensen in deze 2 lange zware wachwkn en hopelijk wordt het wachten beloond met een positieve test.

Kruimel

Hoi Belle,

Spannend he, allemaal! En nu die vreselijke wachtweken, de eerste gaat nog wel, maar de tweede is vaak wel even afzien! En je moet je er niks van aantrekken dat ze wat te zeggen hebben dat je geen hormonen gebruikt, 't is jouw lijf! En je kan altijd nog beginnen met hormonen, als je wil. Bij ons in het ziekenhuis is de eerste drie keer standaard zonder hormonen en de laatste drie keer met hormonen (behalve als je echt niet wil, natuurlijk). Gebruik je helemaal niks? Ook geen Pregnyl?
In ieder geval heel veel succes!

Groeten, Saartje

Hallo meiden,

't zijn idd spannende weken. Toch voel ik me geweldig. Ik was echt depri geworden van het wachten. Ik kreeg zelfs op mijn werk van ouders te horen dat ik er nu  zo vrolijk uitzie. Hmm zo slecht was het dus met mij denk ik dan. Maar goed dat is nu even voorbij.

Saartje, ik moest idd wel pregnyl gebruiken, dat viel wel een beetje rauw op mijn dak. Was me nl niet vertelt wat wrs weer komt doordat ik zoveel verschillende gyn's heb gehad ivm vakantie van 2 gyn's. Maar daar heb ik mij dapper overheen gezet. Onder het motto wie mooi wil zijn moet pijn lijden. (of te wel als  ik een kind wil moet  ik dus over dit soort dingen niet zo moeilijk doen) Dat hielp mij om het behapbaar te houden.

We gaan het wel zien. Bedankt voor het meeleven en de lieve berichtjes.

liefs Belle

Hoi Belle!

Spannend joh de eerste keer iui en nu de wachtweken....
De eerste keer dat ik geinsemineerd was gaf me echt een kriebelig gevoel van binnen...
spanning en hoop dat de hele tijd druk met elkaar is....
Maar ook het gevoel dat je er niets van wil verwachten....
Ik heb ben nu in mijn tweede wachtweek....die is het ergst....
Meid....heel veel succes!! Hopelijk zal geluk bij jou een plaatsje vinden!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan