Zeeeeer hongerige baby

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, </p><p>Mijn zoontje is bijna 3 maanden oud en weegt 5 kg. Maar hij eet en eet en eet....</p><p>Op aangeven van het cb ben ik al begonnen met forte voeding van het kruidvat. Hij drinkt nu 6 a 7 flesjes van 150cc!! En geeft best wel wat terug  maar als ik hem minder geef is hij absoluut niet tevreden. Oik drinkt hij op zijn gemak en houden we hem een hele poos rechtop. </p><p>Wie weet wat ik nog meer kan doen of wat er misschien aan de hand kan zijn?!? </p>

Volgens mij is dat niet zo heel bijster veel. Onze dochter van 5,5 kg drinkt al sinds ze 5 kg is zo’n 5/6 keer per dag 180 cc + 6 schepjes. Ook Nutrilon Forte. Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken. Waarom denk je dat het teveel is?

Je hier niet druk over maken. Mijn zoontje heeft dit ook. Hij is nu inmiddels 5 maanden en nog steeds hongerig haha. We zitten inmiddels op 5 flessen, maar de late avondfles zijn we wel aan het afbouwen. Wat hij ons werkte als hij niet tevreden was, was spenen daarna en 20ml extr water in zijn flesje doen. Succes!

150ml is toch niet extreem veel? Mijn zoontje van 7 weken en 4300 gram mag van cb 6x150 drinken.. hij drinkt het niet maar t mag wel. 
Heb je weleens johannesbroodpitmeel geprobeerd? Weet niet in hoeverre dat mag i.c.m forte maar het verdikt de voeding waardoor er langer over de fles gedaan wordt en teruggeven zou daardoor moeten minderen. Ik gebruik het voor mijn zoontje met reflux

Mijn zoontje is morgen 2 maanden oud en ik bied hem 170 cc aan. Waar die er van de 5 flessen  2 a 3  leeg van drinkt en derest soms 120 of soms 140 opdrinken 
Volgens mij mag je hem wel wat meer aanbieden  toch ? Mijn zoontje weegt nu 4800 gram en ik bood hem het al aan toen die 4300 gram was

Ik weet niet of die last heeft van krampjes  ook

Mijn nicht  had ook een honger en krampen  baby en die is overgegaan op hero comfort voeding  en dat was de perfecte  voeding  voor haar kindje   
En elk kindje is anders  CB zegt wel meer ben  ik achter  en zeggen steeds andere dingen  dus weten ook niet waar ze over praten  denk ik dan
?

Terug
Bovenaan