zeef, woorden te kort ach

voelen jullie je soms ook niet begrepen? vooral als je niet uit je woorden komt, het net verkeerd zegt of gewoon dingen vergeet........

ik heb er last van....

Mijn geheugen laat me ook al een tijdje in de steek, en zeker als m'n vriend het dan ook nog eens vergeet ga ik helemaal uit m'n stekkertje. Wat is er nou zo moeilijk aan om iets te onthouden, ik heb ten minste een reden! Nouja, dat vind ik dan als ik weer eens even de dramaqueen uithang...

Hahahaha ja dat heb ik ook. Vergeet soms de simpelste woorden, vaak grappig in privesituaties als je geeneens op het woord spruitjes kan komen, en zegt: die kleine groene viese dingen, die balletjes. En dan kwaad worden als je partner je niet begrijpt.

Maar ook soms vervelend als je in bespreking zit met een belangrijke klant en je opeens de helft vergeet haha. Naja, hoort er allemaal bij.

hahaha het woord spruitjes kan me het zo voorstellen ;-)

Bob lacht hier wat af, en ik ben er soms echt chagie door maar ja... komt vast allemaal goed... weet iig deze site nog te vinden maar dat kruisje op mijn hand staat er inmiddels dagelijks

Kon vanmiddag niet op het woord 'badjas' komen, dat eindigde dus in: dat ding dat ik nu aan heb!
En toen ik net met m'n vriend zat te praten over het verleden kon ik niet met een persoon goed overweg maar onderweg...

Wel lol om, al voel ik me dan toch even behoorlijk lullig haha!

Terug
Bovenaan