Zeeman

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben in juli gestopt met de pil, omdat ik graag zwanger wil worden. Het is nu januari en helaas nog niet gelukt. Mijn man is voor zijn werk vaak in het buitenland. Hierdoor hebben we eigenlijk maar twee kansen gehad sinds ik ben gestopt met de pil (ovulatie momenten terwijl hij thuis was). Tot nu toe is het dus nog niet gelukt om zwanger te worden. Het is echt mijn wens om zwanger te worden. Ik ben alleen heel erg bang dat het niet lukt (onzeker) en/of bang dat het heel erg lang gaat duren, omdat hij niet vaak thuis is.</p><p>Zijn er andere vrouwen die dit probleem ook hebben? Is er misschien iets wat ik kan doen? Ik ben echt radeloos op dit moment. De wens is zo groot, dat ik er de hele tijd mee bezig ben.</p><p>Liefs x</p><p> </p>
 
Mijn vriend werkt op een booreiland. Ook een paar keer mijn eisprong gemist dus? Mijn laatste eisprong was op een zondag, en hij zou donderdag weg gaan. dag ervoor te horen gekregen dat het verplaatst was naar de dinsdag na het weekend, en toen dus zwanger geworden! super veel geluk. Wel erg balen als ze veel weg zijn ja. Zei ook al tegen hem anders stoppen we wat in de vriezer?
 
Ik heb dit vaker gelezen bij dames en toen kregen ze antwoorden als, je man mag verlof hiervoor aanvragen. Ben je daarmee bekend? Ik weet niet hoe ze het noemde, maar ik begreep eruit dat hij rond de eisprong dan niet ingeroosterd wordt, misschien even in verdiepen? Net als piloten. 
 
G-G nou, als ik de dames moet geloven wel! Geen idee meer wie dat was. Hoe moet ik mij dat voorstellen dacht ik, baas, mijn vrouw haar eierstokken rammelen... mag ik daar gebruik van maken?  Anyhoe, dit vond ik, over KLM. 
 
Terug
Bovenaan