Zeer gevoelige tepels, auw...

A

Anoniem

Guest
Beetje genant, maar ik wil jullie toch mijn probleem voorleggen:

Ik ben 14 weken zwanger en heb sinds een week echt enorm veel last van hele gevoelige en zere tepels. Het ene moment, nergens last van en  het volgende moment doet het zo'n zeer!Echt niet normaal! Het is echt m'n tepel, die wordt helemaal paars en hard en verdraagt niets meer. Ik probeer (als dat kan natuurlijk!) alles uit en rustig even op bed te gaan liggen. Dan trek 't na ongeveer een kwartier weer weg. Helaas, is hier niet altijd een mogelijkheid voor. Ik word echt helemaal niet goed, het doet zo'n zeer. Ik word er echt misselijk en beroerd van. Bij m'n vorige zwangerschappen (heb een aantal miskramen gehad) had ik dit vooral in het begin van m'n zwangerschap, maar nu begint het bij 13 weken...

Herkent iemand dit, of weet iemand wat ik eraan kan doen? HELPP!!

Liefs,
Doornroosje

Hoi doornroosje

Ik heb er ook last van gehad, ook zo rond de 14 weken. Ik heb toen van de vk hydrogel borstvoedings pads gekregen. Die kun je gewoon in de koelkast leggen en daarna gewoon in je bh dragen. Zover ik weet kun je ze ook bij de prenatal krijgen, ik vond het echt een verademing. Had soms echt het gevoel of mijn tepels in brand stonden en zo voelde het soms ook echt aan door mijn kleding heen, je kon precies voelen waar mijn tepel zat. Hopelijk heb je wat aan mijn tip. Bij mij is het vanzelf minder erg geworden, heb het nu nog heeel af en toe en dan heb ik mijn pads gewoon standaard in de koelkast liggen.

Groetjes natalie
(22w4d)

Haoi Natalie,

Ren morgen meteen naar de Prénatal! Bedankt voor je tip!!!

Liefs,
Doornroosje

ohhh lijkt me heerlijk, en ik was vandaag in prenatal...had ik dat geweten haha...

Terug
Bovenaan