Zeer hongerige baby

Hallo moeders,
mijn zoon van 10 weken krijgt 5 voedingen van 180 cc en is nog niet te stillen. Van het cb-bureau kreeg ik het advies voeding voor hongerige baby's, omdat hij de liter niet mag overschrijden. Alleen van deze voeding krijgt hij ontzettend darmkrampjes. Hij krijgt   's nachts een voeding om 4 uur , daarna om 8 uur 's ochtends, 12:00, 16:00 en 20:00. Hij komt nu steeds eerder en daardoor kom ik op de avond niet meer uit, en het liefst wil meneer ook nog een 6de voeding rond 0:00, maar dat mag dus niet en geef ik hem een speen en dan duurt het wel een half uur voordat hij soms weer in slaap valt. Wie heeft er tips? groetjes tineke

Hoi....
je kleintje is er eigenlijk  nog te klein voor maar misschien kun je eens langzaam proberen om in de laatste voeding een of twee lepels rijstebloem te doen.
Krijgt ie meer voedingstoffen binnen en is misschien meer tevree daarmee?  
In de winkels zijn het die pakken vanaf 4 maanden, maar je kunt altijd kijken hoe hij er op reageerd met eerst eens een klein beetje erdoor te doen.
En als je een of twee eetlepels er maar in doet kan het ook nog makkelijk uit de fles gezogen worden (misschien wel een iets dikkere speen)
Of 5 voedingen van 200 cc ....misschien vind ie het dan ook al goed!

Ons mannetje begint ook steeds hongeriger te worden. Eerst dronk ie maar beetjes(90 tot 110)  maar nu ineens drinkt ie een fles van 150 zo leeg. Hij is 6,5 week oud. En nu hij zo veel drinkt komt ie nog wel eens eerder voor de fles. Als het straks blijkt dat ie aan nog meer ook niet genoeg heeft, ga ik ook eens die rijstebloem/pap erdoor mengen.
Als je het langzaam opbouwt en hem eraan laat wennen kan het volgens mij geen kwaad.
(alleen zal een CB dit wel niet goedkeuren hahaahaha)
Nessie mv Alissa en Jari

Terug
Bovenaan