Zeer lichte Early test 2 dagen na NOD

<p>Hi iedereen,</p><p>Ik heb op 7 september een curretage gehad (zwangerschap van 13w 2d) en heb een gewone cyclus van 28 dagen gehad in oktober en in november was de eerste dag van mijn menstruatie de 9e.</p><p>Normaal moest ik dus nu maandag of gisteren mijn menstruatie hebben maar tot nu nog niets te bespeuren buiten wat lichte krampjes in de onderbuik.</p><p>Heb gisteren een Early en gewone test van de Action gedaan met beiden een zeer lichte streep. Net opnieuw een Early van de Action met een iets duidelijker resultaat maar geen knaltest om al 2 dagen 'overtijd' te zijn. Wil liefst van al niet meer testen maar na een bbz en een curretage na 13 weken is het sterker dan mezelf :(</p><p></p><p>Kan iemand mij wat geruststellen met gelijkaardig verhaal?</p><p>Groetjes,J</p>

Is toch wel echt een duidelijk lijntje hoor! Ok, 2 dagen na NOD met een early test, hoop je inderdaad op een iets duidelijker lijntje... Maar ik vind hem best duidelijk hoor! Wie weet is je cyclus toch nog een beetje van slag en was hij deze keer toch langer dan je verwacht had? Heb je ook ovulatietesten gedaan?
Ik zou als ik jou was over 2 dagen nog eens testen en kijken of ze mooi oplopen. Heel spannend! 

Bedankt voor je reactie !
Deze keer geen ovulatietesten gebruikt maar wel duidelijk de eisprong gevoeld op 23/11 dus had inderdaad wat gehoopt op een duidelijker resultaat, misschien ook net om wat zekerheid te hebben dat het deze keer wel goed gaat .. Zou inderdaad best nu een dag tussen laten maar de verleiding is zo groot zeker nu ik zo wat krampen voel in mijn onderbuik .. Allemaal zo dubbel ook!

Terug
Bovenaan