zeer minimaal bloedverlies******graag reacties zo spoedig mogelijk*****

hallo, soms heb ik last van bloedverlies, zoals nu, en afgelopen vrijdag, en die woensdag daarvoor.
hetis minimaal hoor, hetzit   dan aan mijn w.c.papie, en is zo groot als een speldenknopje.mijn verstand zegt het is een adertje,of een wondje, maar mijn gevoel is bang dat er wat aan de hand is.het is overigens na 2 a 3 toilet bezoekjes weer weg! kan misschien ook komen van de druk bij de groote boodschap, maar heb daarna pas een keer bloed gezien!!! heb pas op 4 feb.een echo. wat zou jullie gevoel zijn???????????

quote: wynie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2008 19:24:42'));

hallo, soms heb ik last van bloedverlies, zoals nu, en afgelopen vrijdag, en die woensdag daarvoor.
hetis minimaal hoor, hetzit   dan aan mijn w.c.papie, en is zo groot als een speldenknopje.mijn verstand zegt het is een adertje,of een wondje, maar mijn gevoel is bang dat er wat aan de hand is.het is overigens na 2 a 3 toilet bezoekjes weer weg! kan misschien ook komen van de druk bij de groote boodschap, maar heb daarna pas een keer bloed gezien!!! heb pas op 4 feb.een echo. wat zou jullie gevoel zijn???????????

ben nu 9wkn en 2dgn zwanger...

sorry ik had het ook gehad.. Ik heb gelijk de huisartspost gebelt.. en was zo onzeker en had buikpijnen enzo..
ik mocht gelijk komen! en hadden ze een echo laten maken!!
Als hun het niet nodig vinden voor een echo zou ik gewoon een gynocoloog bellen dat had ik ook de volgende dag gedaan!! en had toen voor de 2e keer zekerheid.. want ik vind dat ze bij de huisartspost een betje te makkelijk denken....

Veel succes!!
liefs,
Manuela

Poehe volgens mij kun je er niet zoveel van zeggen. Het kan vanalles zijn. Een innestelingsbloeding of een gesprongen bloedvaatje. Ik ben bang dat je niet anders kunt doen dan afwachten. Als je je VK belt mag je misschien wel komen voor een echo. Dan weet je meteen of het goed zit.

Succes

Ik zou de verloskundige even bellen, kun je met haar/hem even overleggen. Zij zien dit vaker en weten wat het kan zijn. Wellicht laat ze je iets eerder komen voor een echo!

gewoon ff bellen, daar zijn ze voor!

Succes meid!

Het is altijd spannend, bloedverlies. Het hoort eigenlijk niet, maar ik heb het ook.
Ook bij mijn eerdere zwangerschappen, waarvan 1 eindigde in een miskraam en de andere in een prachtige dochter.
Nu had/heb ik er wederom last van (dacht zelfs dat ik ongesteld was, alhoewel het wel erg weinig was), maar heb maandag een echo gehad en alles ziet er tip top uit. Ben nu 11 weken en 3 dagen en de echoscopiste heeft alles goed nagekeken, maar kon niets vinden voor het bloedverlies.
Mogelijk kan het zijn dat ik een weke baarmoedermond heb en ook ik heb het wel eens met het poepen.
Dus ja.. ik ga mij er geen zorgen over maken. Het hoort kennelijk bij mij.

Succes en ik zou om een echo vragen, weet tenminste waar je aan toe bent!

Mamajo.

Ik heb het ook, in het begin best wel veel, daarna elke 4 tot 7 dagen een beetje. Vandruppels in de wc tot een beetje op wc papier. Ik mocht al heel snel komen voor een echo, bij 7+4 en dat vond ik erg fijn. Nu heb ik nog steeds af en toe wat 'bruinverlies'. Volgens de VK heeft het niks te maken met de baby maar met een erg gevoelige baarmoedermond. Maar als je erg twijfelt of onzeker bent, gewoon meteen bellen en dan krijg je waarschijnlijk een vroege echo.

Hii

Met zeven weken heb ik ook bloedverlies gehad. Ik had de nacht van tevoren gedroomd over een miskraam dus ik was in alle staten. Het waren ook geen druppeltjes maar echt best veel, wel bruin.
Ik mocht gelijk voor en echo naar het ziekenhuis en zag gelukkig het hartje kloppen!
Daarna heb ik geen bloedverlies meer gehad... Ben nu 12 weken. Het is dus altijd moeilijk te zeggen, maar vraga als je je zorgen maakt idd gewoon om een echo!

xxx

Terug
Bovenaan