zeer moedeloos............

ik had er al eerder een topic over geschreven,
maar weet het echt gewoon niet meer,
kan wel janken!!
mijn zoontje is inmiddels weer verkouden en ziekjes,
en hij komt nu wel 3 tot 7 keer snachts,
dan huilt hij in zijn slaap.
over zijn rugje wrijven helpt, als ik maar te snel weer wegga, anders begint het weer opnieuw...
ben gewoon zooooooooo ontzettend moe....!!!!!

weet gewoon niet wat het is, ben inmiddels gebroken,
probeer overdag ook wel wat te rusten, maar probeer ook juist dan weer leuke simpele dingetjes te doen, om mn depressie te boven te komen....

snik

ga vannacht maar proberen het campingbedje naast die van ons te zetten misschien helpt het...

weet het gewoon niet meer waar ik goed aan doe,
ik wil niet dat hij went aan het feit om bij ons te liggen, wil hem wel troosten,
wil gewoon eens slapen, wil hem ook helpen door over zn ruggetje te wrijven, en als hij nou nog wakker was, dan wilde ik wel proberen om hem gewoon te laten liggen, maar hij doet het in zijn slaapje en als ik hem laat huilen word hij op den duur wakker en is helemaal overstuur, en dat wil ik ook niet...

moest gewoon mijn verhaal effe kwijt,
ben gewoon op, en jankerig... en weet het niet meer,
ben gewoon moedeloos...

liefs marina

Jee wat vervelend meid! Misschien is het voor jouw rust idd beter hem bij jullie op de kamer te leggen. Dan hoef je je bed niet helemaal uit en kun je al slapend troosten...

En misschien deze nachtdiensten  wisselen met je man samen?

Sterkte iig!

Hoi,

Wat vervelend. Myrthe huilt soms ook in haar slaap, maar dan stopt ze vanzelf. In tegenstelling tot de keren dat ze wakker is en er een feestje van maakt.
Het is inderdaad super vermoeiend.
Leg hem inderdaad maar lekker in zn campingb edje bij jullie. Als dit een tijdje goed gaat, kan je hem vanzelf steeds verder weg zetten zodat hij weer went aan het alleen zijn. En op den duur slaapt hij dan vanzelf weer in zn kamertje.
Het is heel begrijpelijk dat je hiervoor kiest. Je kan honderden keren op en neer lopen, maar je moet ook aan jezelf denken. en als jij hieraan onderdoor gaat, zijn jij en je zoontje in een neerwaarste spiraal.
Dus doe wat je hart je ingeeft, zet hem lekker naast jullie bed (hoef je er ook niet uit) en als dat goed gaat kan je het weer afbouwen.

Ik was trouwens net bij cb en die zei dat kinderen rond deze leeftijd dingen gaan verwerken wat ze hebben meegemaakt op de dag en krijgen ook verlatingsangst. Als zij je niet zien of horen dan is het voor hun alsof je van de aardbodem bent verdwenen. En dat idee is heel angstig. Hou vol, je kant het! Het duurt even, maar het gaat vanzelf weer over.

Heel veel sterkte en liefs

van (een vermoeide) Reneke

Ah, wat vervelend, terwijl je je nachtrust juist zo nodig hebt!
Ik herken het (helaas) maar al te goed (nachtbrakerij). De oudste sliep heeeeeel erg slecht. Leah komt nu ook nog 2 tot 5 keer per nacht. Gelukkig kan ik haar nog troosten met borstvoeding. Na de eerste keer dat ze wakker is, leg ik haar bij ons in bed. Dat wennen enzo, daar geloof ik niet zo in. Nou ja, ik geloof wel dat ze eraan kunnen wennen, maar ook dat ze weer nieuwe dingen kunnen leren. Ze begint altijd in haar eigen bedje en overdag slaapt ze daar ook. Je kind geeft toch ook iets aan met het huilen, dat hoef je niet perse te negeren! Dus: doen wat voor jullie goed is.
Bij onze oudste hebben wij in 'wisseldienst' geslapen: de ene nacht zorgde mijn man voor hem en sliep ik op een andere kamer met oordopjes in en de volgende nacht andersom. Dan slaap je tenminste om de nacht nog wat bij.
Succes! Laat je niet kisten, hoor. Ik hoop dat je ook nog wat kunt genieten van je kleine wondertje want ze zijn zoooooo snel groot!

Ik weet hoe moeilijk het is als je slecht/niet laapt Zifjon heeft 9 weken non stop gehuild en mij kon je wegdragen. Je moet echt aan jezelf denken. Kan je hem niet een dagje/nachte uit logeren brengen. Ook al wil je dat goevoels matig nofg niet zo kan je wel wat energioe bijtanken. 1 nacht goed slapen doet echt wonderen. Ik ziet het aan mezelf vannacht eindleijk weer eens goed geslapen en voel me veel beter. minder last van depressie en stress. Want dat wordt verergerd door alles. Ik zou zo willen aanbieden een nachtje op te passen denk een jezelf ik moet het ook.

En je bent niet alleen het lijkt op dit moment wel of veel mam's in grote stormen zitten en het heel zwaar hebben kijk maar naar de vele topics (inclusief die van mij). Samen komen we wel weer door deze moeilijke periode heen. Ook snachts doen we veel hetzelfde niet slapen namelijk :) Zorg voor oppas en neem zelf een hete douche met massage voor je benen dat geeft je lichaam en spieren ontspanning. Bij mij wel.

liefs van Mariska

Hoi Marina

Dat je zo moe wordt van geen slaap kan ik helaas helemaal begrijpen. tessa was de afgelope maanden ook weer erg moeilijk. Afgelopen maandag met haar naar de chiropractor geweest en gelijk veel verschil. Rustig in slapen en nog maar 2 keer wakker op een nacht. ik ben zelf ook gelijk wat bijgetankt, want ik was helemaal op! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het net zoals bij ons weer beter zal worden.

liefs grietje

Terug
Bovenaan