ik had er al eerder een topic over geschreven,
maar weet het echt gewoon niet meer,
kan wel janken!!
mijn zoontje is inmiddels weer verkouden en ziekjes,
en hij komt nu wel 3 tot 7 keer snachts,
dan huilt hij in zijn slaap.
over zijn rugje wrijven helpt, als ik maar te snel weer wegga, anders begint het weer opnieuw...
ben gewoon zooooooooo ontzettend moe....!!!!!
weet gewoon niet wat het is, ben inmiddels gebroken,
probeer overdag ook wel wat te rusten, maar probeer ook juist dan weer leuke simpele dingetjes te doen, om mn depressie te boven te komen....
snik
ga vannacht maar proberen het campingbedje naast die van ons te zetten misschien helpt het...
weet het gewoon niet meer waar ik goed aan doe,
ik wil niet dat hij went aan het feit om bij ons te liggen, wil hem wel troosten,
wil gewoon eens slapen, wil hem ook helpen door over zn ruggetje te wrijven, en als hij nou nog wakker was, dan wilde ik wel proberen om hem gewoon te laten liggen, maar hij doet het in zijn slaapje en als ik hem laat huilen word hij op den duur wakker en is helemaal overstuur, en dat wil ik ook niet...
moest gewoon mijn verhaal effe kwijt,
ben gewoon op, en jankerig... en weet het niet meer,
ben gewoon moedeloos...
liefs marina
maar weet het echt gewoon niet meer,
kan wel janken!!
mijn zoontje is inmiddels weer verkouden en ziekjes,
en hij komt nu wel 3 tot 7 keer snachts,
dan huilt hij in zijn slaap.
over zijn rugje wrijven helpt, als ik maar te snel weer wegga, anders begint het weer opnieuw...
ben gewoon zooooooooo ontzettend moe....!!!!!
weet gewoon niet wat het is, ben inmiddels gebroken,
probeer overdag ook wel wat te rusten, maar probeer ook juist dan weer leuke simpele dingetjes te doen, om mn depressie te boven te komen....
snik
ga vannacht maar proberen het campingbedje naast die van ons te zetten misschien helpt het...
weet het gewoon niet meer waar ik goed aan doe,
ik wil niet dat hij went aan het feit om bij ons te liggen, wil hem wel troosten,
wil gewoon eens slapen, wil hem ook helpen door over zn ruggetje te wrijven, en als hij nou nog wakker was, dan wilde ik wel proberen om hem gewoon te laten liggen, maar hij doet het in zijn slaapje en als ik hem laat huilen word hij op den duur wakker en is helemaal overstuur, en dat wil ik ook niet...
moest gewoon mijn verhaal effe kwijt,
ben gewoon op, en jankerig... en weet het niet meer,
ben gewoon moedeloos...
liefs marina