Zeer onregelmatig en dan...

hallo allemaal,
Ik ben in december 2003 gestopt met de pil.Daarna heb ik drie cyclussen van gehad van 33,46 en 41. Zeer onregelmatig dus. Om te weten wanneer ik m'n eisprong heb is dus moeilijk te achter halen. Ovulatie testen heeft geen zin want dan zou ik dat wel elke dag kunnnen doen. Temperaturen is volgens mij ook niet nauwkeurig. Dus zit er maar 1 ding op en dat is om de dag klussen. Dus dat hebben we gedaan en nu hopen dat er wat uit is gekomen. Morgen zit ik op een cyclus van 28 dagen dus dan is het afwachten. Maar goed, nu de vraag. Ik heb altijd hoofdpijn, waar het vandaan komt weet niemand. Maar zoals vandaag heb ik zo'n erge hoofdpijn. Zou dat komen door een eisprong? Bij het uitrekenen klopt het dat als ik dit keer een cyclus van 41 heb, dat ik dan vandaag m'n eisprong heb..........
En zijn er vrouwen die ook zoveel hoofdpijn hadden en door de zwangerschap over is gegaan?
Verder wens ik iedereen veel sterkte met klussen, ofr met het wachten van een uitslag!!!
Liefs van Marie
 
Hoi Marie, een zus van een vriendin van mij had altijd migraine aanvallen,toen ze zwanger was (best snel) was dat over,of ze een onregelmatige cyclus had weet ik niet. ikzelf heb het juist andersom,nu ik gestopt ben met de pil heb ik de laatste maand allerlei zwangerschaps? kwaaltjes waaronder hoofd pijn en zelfs een migraine aanval. ik heb wel een onregelmatige cyclus. maar wat ik wil zeggen is dat heel veel dingen ook over gaan tijdens de zwangerschap dat is bewezen. succes gr. petra
 
Terug
Bovenaan