zeer onzeker, wil gewoon zwanger zijn!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Morgen mijn nod, heb wel wat klachtjes gehad maar die komen en gaan ook weer.
Bij mijns inziens is mijn tepelhof en tepels donkerder geworden maar dat kan ik me ook inbeelden!!!!

Ben gewoon super-onzeker, wil zooooooooo graag zwanger worden, hebben een hele zware periode achter de rug en zijn nu beide wel toe aan een nieuwe fase van ons leven.

Nou stond ik vanmorgen op en heb erge krampen, echt onderin mijn buik.
Kreeg het meteen warm, dacht daar komen de rode duivels maar normaal voel ik het nooit vantevoren en dan komt het met vlagen, nu voel ik het de hele tijd.

Kortom, grote stress, moet maar tot morgen afwachten, duimen jullie voor me? doe ik het voor jullie en hopen op een goede afloop.

Dikke kus, lollifantje.

Heej meis,

Wat spannend weer zeg.
Ik zal voor je duimen hoor.
duim duim duim.

Liefs, Nadine.

oh meissie wat spannend, ik voel helemaal met je mee.
doe je het een beetje rustig aan. Ik zal voor je duimen.

groetjes Kriebels

oei oei oei....spannend.... Ik duim ook hartstikke voor je!!!!

Hoi hoi!!

Ook ik ben mee aan 't doen met duimen draaien! Laat ons weten hoe 't afloopt. Spannend hoor!!

Liefs en suc6!!
Chantal

Ik herken de onzekerheid, ik wil ook zo graag zwanger worden en het duurt zo lang. Ik heb vrijdag of zaterdag mijn NOD. Ik voel weinig, heel af en toe denk ik wat te voelen bij mijn borsten, maar ja dat kan volgens mij van alles zijn.
Ik ben zo bang voor de teleurstelling.

Ben je al lang bezig?
Heel veel succes en ook ik duim voor je!

Groetjes Renee (ronde 10)

hallo allemaal,

Bedankt voor jullie steun maar denk dat ik vette pech heb en weer naar de volgende ronde moet, bah.

Kon het niet meer houden van de spanning en heb een test gedaan, natuurlijk een vette min, weet ook wel dat ik veel te vroeg heb getest maar hou er toch rekening mee dat het me weer niet meezit.

Had echt gehoopt op goed nieuws, vandaag weer slecht nieuws gekregen dus hoopte dat het ons een keer meezat!!!!

Dat zou betekenen dat ik naar ronde 5 moet, snik snik.

Wacht maar in spanning op morgen.

hé meid,

je hebt idd. vroeg getest, te vroeg.
dus dat ie maar 1streepje aangaf is geen verassing.
wacht morgen af...
mischien is het wel raak.
maar houd ondertussen ook rekening dat het niet gelukt kan zijn.
de teleurstelling blijft maar is dan mischien wel wat kleiner.

ik hoop voor je dat het positief is.
xxx

Terug
Bovenaan