Zeer persoonlijke en rare vraag

Hoi meiden

Om maar meteen met de deur in huis te vallen.....
Doen jullie partners nog aan zelfbevredeging???
Zo ja wat vinden jullie daar van en hoe vaak en zo?
Het klinkt allemaal een beetje pervers maar het is wel belangrijk met betrekking tot de kwaliteid van het zaad?
Mijn man doet het nog heel soms alleen als hij niet kan slapen (als slaapmutsje)
Hij verteld het mij eerlijk maar toch vind ik het vervelend....
Wat is jullie menig hier over?

Liefs Noomie22, 23 jaar, eerste kindje

Mijn mening is: laat 'm maar lekker doen.
Als het maar niet elke dag gebeurd waardoor het de kwaliteit van zijn zaad verminderd.
Én, ik vind het een beetje raar als ie het zou doen als ik erbij ben. Als ik mijn vriend moet geloven doet ie het niet zo vaak, maar het is en blijft een vent

Hoi Noomie,

Mijn vriend doet dat volgens mij ook wel, hoor. Alleen hij wil ook graag een kindje en zal het dus niet in onze vruchtbare periode doen zodat de kwaliteit van zijn sperma minder is. Hij denkt daar wel over na.

Ik heb er geen problemen mee. Als hij zin heeft en ik ben niet thuis dan zal hij dat wel doen. Ik vind het eigenlijk wel normaal, zowel voor man als vrouw. Als je er behoefte aan hebt, waarom niet.....als hij het maar niet buiten de deur zoekt!!!

Groetjes, Tess.

Hoi. Volgens mij doen heel vrouwen en mannen het, los van het feit of ze regelmatig sexen of niet. Ikzelf doe het eigenlijk bijna nooit. Wel toen ik zwanger was van de 1e; alles 'daar onder' schijnt dan heel goed doorbloed te zijn, waardoor je veel meer zin hebt . Als ik mijn man moet geloven, doet hij het helemaal niet. Vroeger wel, maar nu niet meer. Maakt mij in ieder geval niks uit. Als hij het maar niet in de vruchtbare periode zou doen.
Succes! Groetjes van Patricia

Terug
Bovenaan