zeer pijnlijke borsten en tepels

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik heb een vraagje en zal denkelijk niet de enige zijn met dit probleempje.
Ik heb namelijk erg veel last van pijnlijke borsten en pijnlijke tepels.
Wordt er soms gek van.
Heeft er iemand misschien een tip voor me wat ik hieraan kan doen
Ben voor elke oplossing in dus ik wacht af

X X X X bieke

Hoi hoi,

Ook ik heb die periode gehad dat mijn borsten zo zeer deden kon er nauwelijks aankomen. Er is niet heel veel aan te doen ik kreeg ook als tip masseren en stevige bh dragen. Ik heb zelf toen een meegroeibh gedragen heerlijk lekker elastisch. Ik heb er zelf zeker tot week 16 heel veel last van gehad en nu zijn ze nog gevoelig en groeien nog steeds maar niet zo hard meer gelukkig ben inmiddels al bijna 2 maten gegroeid.

Wens je er heel veel succes mee en het gaat over echt waar je moet er ff doorheen.

Gr Fruit Girl 19,2 wk

Ik ben het eens met fruit girl. Masseren en een  meegroeibh, dat hielp bij mij ook enorm. Vanaf week 20 werd het bij mij minder en nu begint de pijn weer toe te nemen. Ook ik ben al twee maten gegroeid. Weleda zwangerschapsolie vond ik heel fijn voor op m'n borsten. Je kunt het voor je hele lichaam gebruiken, ook voor je buik is het erg fijn spul.

Groetjes en sterkte,
Marisa

Zooooooooo daar zeg je me wat! Ze kunnen bij mij ook erg pijnlijk zijn, maar gelukkig niet altijd. Als mijn vriend me in bed beet houd en er per ongeluk tegen aan komt, kan ik hem wel schieten... Echt verschrikkelijk!

Succes Bieke!

Kus Iloon

Hoi Iloon,

Bij mij was dat precies het zelfde als mijn vriend er tegen aan kwam dan kon ik hem ook wel wat aan doen op dat moment en janken van de pijn maar het is nu gelukkig een heeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder.

Gr Fruit Girl

Ik heb gelukkig niet zo veel last van mn borsten maar kan niet meer zonder topje of wat dan ook gaan slapen want mn tepels echt de bovenkant zijn net scheermesjes en zijn ook erg droog.
Ik zit zelf te denken om wat olie te gaan halen misschien dat dat helpt maar :S Auw!

Terug
Bovenaan