zeer schaambeen en gevoelige baarmoedermond

Hoi dames,

Zijn er meer meiden die een gevoelige baarmoedermond hebben? Toen ik 5,5 zwanger was, heb ik een lichte bloeding gehad, die ongeveer 1,5 week duurde (voornamelijk bruine afscheiding) En gisteren heb ik weer een lichte bloeding gehad, voornamelijk roze/bruine afscheiding. De vk is langs geweest en heeft me wel enigszins gerust kunnen stellen, maar ik herken het niet van mijn vorige zwangerschappen en het zit me niet helemaal lekker. Het hartje van de baby klopte goed,maar toch.

Verder heb ik sinds een week een zeurderig gevoel in mijn schaambeen, waarschijnlijk toch bekkenklachten, maar gisteravond viel het me op dat het een beetje dik en opgezwollen is.....Ik heb verder geen rare dingen gedaan. Kan dit bij bekkeninstabiliteit horen??

Liefs Hanneke
 
Hoi Hanneke,

Pijn in t schaambeen was bij mij idd beide keren t begin van bekkenpijn... Een soort beurs gevoel, alsof het een grote blauwe plek was...
Daarna kwamen ook m'n liezen, stuitje en been en bilspieren erbij.

Meteen starten met oefeningen is t enige wat je kunt doen denk ik....(oefeningen om bil en beenspieren soepel te houden en je bekken te ontspannen)

Met bloedingen heb ik geen ervaring... Lijkt me erg vervelend..
 
Terug
Bovenaan