Hallo allemaal,
Mijn zoontje Jeffrey van 10 maanden (29-12-2004) heeft sinds zijn geboorte wel geteld
1 nacht doorgeslapen.
We moeten er gemiddeld 3 op 4 keer uit per nacht. Hij begint spontaan te huilen of te gillen. We gaan natuurlijk niet meteen naar hem toe, maar na een half uur wil je toch weer slapen, dus gaan wij bij hem kijken. Over het algemeen huilt hij dus terwijl zijn ogen gewoon dicht zijn. Een aai over zijn bol of zijn speen helpen niet. We krijgen hem alleen stil als we hem een slokje water geven (nou ja slokje, een heleboel slokken)
Nu neemt hij daar sinds een paar dagen ook geen genoegen meer mee.
Hij wil nu 's nachts een voeding.
Nu denk ik, hij zal ons toch niet in de maling nemen, want als het alleen is om ons uit te proberen, dan drinkt hij die fles niet leeg, maar dat doet hij juist wel. Hij heeft dus echt trek.
Het vervelende voor ons is dus, dat wij er al maanden een paar keer per nacht uit moeten, schone luier, wat te drinken en soms nog een voeding.
Ik vraag me af of hij dit alles bewus mee maakt omdat hij naar mijn gevoel niet echt wakker is. Hij kreunt trouwens ook de hele tijd.
Wie heeft antwoord op al mijn vragen.
Ps. hij is 's ochtends een ontzettend vrolijk mannnetje en je kan niet aan hem merken dat hij steeds wakker is geweest (aan ons inmiddels wel hoor).
Groetjes Vera