Zeer verwarrend ........

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben een beetje in de war. Vorige week wist ik bijna zeker dat ik zwanger zou zijn. Vage verschijnselen en we hebben echt op het goede moment geklust. Mijn NOD zou tussen vandaag en dinsdag zijn.

Ik ben voor de tweede periode aan tempen en ik wordt er helemaal verward van. Voor mijn ei is het steeds 36.4 à 36.5, heel constant. Na mijn ei ook heel constan, 36.7 à 36.8. Eén keer een dag er tussen met 36.5, toen dacht ik aan een innestelingsdip. Daarna was de temp ook weer om hoog. Maar afgelopen dinsdag ging deze in één keer naar beneden, 36.5. Toen dacht ik dat de rodeduivels kwamen. Maar die kwamen niet . De volgende dag weer 36.5 en toen een heel klein beetje donker bruin bloed. Ik voelde me ook meteen niet meer zwanger.
Maar de volgende dag (donderdag) ging de temp weer om hoog naar 36.8. En weer een heel klein beetje donker bruin bloed. Gister hetzelfde en vandaag weer 36.7 en geen bloed verlies meer.

Vandaag zou ik mijn NOD hebben als ik volgens mijn temp. bereken. Mijn ei was drie dagen vroeger dan verwacht. Als ik een cyclus van 28 dagen aanhoud, dit was het de vorige keer, dan is dinsdag mijn NOD.

Ik wacht dindag even af en dan ga ik pas testen, als de duivels er nog niet zijn.
Ik weet dat ik moet gaan af wachten, maar ik wordt hier erg onzeker van. Ik voel ook nog niet een ongi aan komen maar heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik zo nu en dan. Dit is een ander gevoel dan bij een ongi.

Nou ik wou mijn verhaal even aan jullie kwijt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk over komt. Het is wel een lang verhaal geworden.

Liefs Marije

Hoi Marije,
Ja, het kan allemaal heel verwarrend zijn. Ik had vorige maand na mijn ei een temp van 0,4 tot 0,6 hoger dan ervoor. Deze daalde pas de dag na het aanbreken van mijn ongi. Ik was ook nog eens 5 dagen overtijd. Pfff, erg balen en voornamelijk verwarrend. Ik heb me voorgenomen om me niet te veel vast te pinnen op mijn temp. Ik gebruik hem nu voornamelijk om na  te gaan wanneer mijn ei geweest is.

Ik hoop voor jou natuurlijk dat het  teken klopt want ze zeggen dat het inderdaad een teken van zwangerschap kan zijn. Het was voor mij alleen een telleurstelling. Ik ga voor je duimen. Succes!!!!

Liefs,

Sara

Hey Sara,

Nou dus geen tekenen van zwanger hoor. Gister temp naar 36.2 en de rode duivel waren er. Ik ga het nu idd ook maar doen voor alleen voor wanneer ik mijn ei heb. Vorige keer was het ook al zo verwarrend.

Bedankt voor je reactie.

Liefs Marije

Wat vervelend Marije!
Ik wens je veel succes bij de volgende ronde...
En misschien is er toch iets gebeurd, toch een eitje bevrucht maar het nestelde zich niet goed in?
Dit komt heel vaak voor, ong. 1 op de 4, dus het zou in ieder geval betekenen dat jullie een eitje kunnen bevruchten.
En wist je dat je nu dat extra vruchtbaar bent??

Go for it!

liefs Toetje

O vreselijk is dat.

Ik had de hele tijd een temp van 36.7 a 36.8 dat heb ik 9 dagen volge houden en toen werd ik ongi.
Ik was al bij de ha geweest (omdat het nu al anderhalf jaar niet lukt) en die zei als het 12 dagen hoog blijft heb je kans zwanger te zijn maar helaas.

Ik ga er ook maar niet meer te veel van uit je hoop wordt alleen maar erger zo.

Meis veel succes met klussen weer de komende tijd.

Liefs Bibbi

Thanx meiden,

En Toetje, ik weet dat ik wel bevrucht kan worden. Ik heb 2 miskramen gehad. Het is dus de vraag of ik wel zwanger kan blijven .

Maar zo als de verlosskundige zei, mijn lichaam kan het wel want we hebben een zoon van 3 jaar.

Groetjes Marije

Sorry Marije, dat wist ik niet.
Maar ik bedoelde het om je op te beuren en als je al een zoon hebt is dat inderdaad ook een bewijs dat jullie het wel kunnen..!
Heel erg veel succes.... ik duim voor je,

liefs Toetje

Hey Toetje,

Geeft niet hoor, ik weet dat je het goed bedoeld hebt en zo heb ik het ook opgevat.

Liefs Marije

Terug
Bovenaan