ZEER VREEMD

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,
Voor degene die het weten....ik heb gisteren morgen de lijst aangepast met mijn nieuwe NOD datum.....omdat ik helder bloed was verloren....alleen dat was het, nu niks meer........zou dit innesteling kunnen zijn of is het dan altijd "oud" bloed (bruin?). Het is echt een beetje helder nieuw bloed geweest en nu is er niets meer te zien......wil nog niet testen omdat mijn NOD pas op 5 aug was....en mocht het zijn dat het eraf komt (het een plus is maar dan dus een MK krijg) wil ik wachten met testen tot minimaal 2 dagen na mijn NOD datum.
Maar misschien zie ik spoken.....ik dacht namenlijk dat de innesteling bij sommige vrouwen gepaard gaat met "oud" bruin bloed?!
Wie weet hier antwoord op? Misschien een zwangere vrouw onder ons die hetzelfde heeft meegemaakt.....zou positief zijn?!
We zien wel........GROETJES

volgens mij is het bij elke vrouw anders..niet iedereen heeft een innestellingsbloeding ook dus waarom zou het dan ook niet een beetje helder bloed kunnen zijn?????ik hoop echt voor je dat het raak is en dat de bloeding niet alsnog doorzet.
succes!

Ik hoop het stilletjes ook....maar wil niet te blij zijn......... Moet dus eigenlijk a.s. vrijdag ONGI worden.....dus het zou best kunnen!?!?!?!

Dankje jij ook succes!

Hoi san,

Ik was 3 dagen "ongi"en bleek toch zwanger van mijn eerste.
Dat was ook gewoon helder bloed.
Dus ik duim voor je.
groetjes.

dat bedoel ik maar. en er zijn ook vrouwen die de eerste maanden een soort van ongi blijven...

Hoi San,
ik las op babybrabbel dat er ook wel eens een adertje springt als de schede meer doorbloed raakt (door een zwangerschap)ook kan dat door een vrijpartij gebeuren, houd hoop ,zou ik zeggen.
Mijn NOD is over 5 dagen ik denk ook gevoeliger tepels te hebben, ik werd vanochetend een beetje misselijk wakker, maar dat heb ik al vaker gehad en dan was het loos alarm.

liefs, Jeanette

Heb niet stil gezeten alhoewel.....op deze stoel dan .......: -)
En heb even gekeken op een andere site...daar staat dat 8 dagen (kan ook langer zijn is bij ieder persoon verschillend) na de eisprong een innesteling plaatsvind....dus ik even terug gerekend naar vorige week vrijdag....de eisprong die ik voelde...en gisteren zaterdag precies 8 dagen later een lichte bloeding.... : - ) en dit kan ook rood bloed zijn als het wat meer bloed is....Maar ik wacht geduldig.......ahum.......
Heb in iedergeval geen vreemde signalen.....ja puisten op mijn kop dat is het enige verschijnsel dat overeenkomt maar die heb ik altijd als ik ONGI moet worden!!!! Dus niks vreemds! Maar ik hoop natuurlijk dat het deze keer andere puisten zijn......hahahahaha....heb liever helemaal geen puisten.......

Je zegt puisten op m ´n kop ,bedoel je dan net als bij mij tussen je haar?, dat heb ik nl heel af en toe maar is wel vervelend(ben wel blij dat ie niet op bv. m ´n neus zit!!!!)
Ik heb in de pubertijd nagenoeg geen last van puistjes gehad, soms vlak voor m ´n ongie een op m ´n kin.

jeanette

Terug
Bovenaan