<p>Hoi allemaal,</p><p>Niets voor mij om een topic te openen maar ben benieuwd naar soortgelijke verhalen wat me wat zekerder maakt.</p><p>Drie jaar geleden was ik ongepland (maar heel welkom) zwanger van onze zoon! Ik had een week voor de positieve test gigantische last van mijn borsten, die stonden direct op spanning. Daarnaast ook zin in zoet en ik merkte echt wel andere dingen!</p><p>Nu dus sinds zaterdag een positieve test. Ik voelde mij ook wel anders hoor; veel hoofdpijn, beetje een vaag gevoel, trekkende borsten en onrustig slapen. Maar ik moet zeggen dat de klachten eerder wat lijken af te nemen? Ik heb geen last van mn borsten, ben gister en vandaag helemaal niet meer echt moe en ook de hoofdpijn lijkt minder! Wel moeite om te vinden waar ik trek in heb, maar dat lijkt vooralsnog alles.</p><p>Ik heb tot nu toe elke dag al een test gedaan, want mn NOD is overmorgen pas. De test is hartstikke positief hoor! Maar ik ken dit gevoel niet en omdat ik me eigenlijk niet echt zwanger voel, ben ik onzeker. <br />Donderdag even een test met wekenindicator doen en dan na het weekend toch maar de vk bellen.</p><p>Herkent iemand dit?</p><p>Ik moet me vast niet druk maken en vertrouwen op mijn lichaam (en de testen), maar merk dat ik steeds meer gewend raak aan het idee en het nu ZO graag wil!!!</p>