@ Zeevang: al zwanger?

Hey zeevang,

Hoe staat het met het zwanger worden? alweer een ronde verder of mocht het deze rond wel raak zijn? Of ben ik te vroeg??

Ben erg nieuwsgierig!

xx

Hwy Bloempje,

We hebben besloten om het zwanger worden nog even uit te stellen ivm met oudste dochtertje van 3 die slaapt nogal slecht.
Ons oudste dochtertje slaapt al een jaar slecht sinds Lizzy geboren is en steeds in het ziekenhuis lag vanwege haar reflux.
Gelukkig slaapt Lizzy wel meestal goed.
We willen nog eventjes wachten totdat beter gaat.
We willen dolgraag een 3de kindje maar dat kan ook over een jaar.

Liefs

Wat goed dat jullie er samen over gehad hebben en tot zo'n conclussie zijn gekomen. Kan me voorstellen dat het lastig is. Maar idd is het wel belangrijk dat je als gezin het aan kunt en moet een 3e kindje niet ten koste gaan van je andere kinderen.
Sterkte erbij als je hem misschien soms moeilijk vind.
Geniet van je gezinnetje!

Hey Zeevang,

Sorry voor mijn late reactie maar wij hadden hier computerproblemen.
Lijkt me goed om het even te parkeren. Je leek me behoorlijk enthousiast vwb een derde, maar ik kan me voor stellen dat slapeloze nachten een reden kunnen zijn voor het uitstellen. Wij hebben nu eindelijk onze nachten een beetje terug (al is ie vaak wel om half 7 alweer van de partijk) maar ik moet er ook nog niet aan denken. Ik vind 2 kindjes best pittig en wij willen er graag nog wel eentje of twee bij maar echt nog niet snel.

Hopelijk gaat je oudste snel weer lekker slapen, zodat je zelf ook weer aan je rust komt. Slapeloze nachten kunnen zo rot zijn en je kunt er behoorlijk van uitgeput raken.

Sterkte er maar mee!

Terug
Bovenaan