zeewater

Hoi allemaal,

Wij (mijn vriendje en ik) gaan dit weekend lekker naar zee!!!!
Lekker in een hotelletje....
Als 't nou mooi weer wordt, kan ik toch gewoon in zee, he?
Ik twijfelde daar helemaal niet aan, maar nou zei SCHOONMOEDER dat ik daar maar mee uit moest kijken....
Beetje overbezorgd ofzo?!?!?!
 
volgens mij moet je meer uitkijken met stilstaand water daar zitten meeeeeeeeeeer en meeer vieze beesjes in dan in de zee
en idd zee water is nooit lekker zwanger of niet hihi
 
Ik ben onlangs op vakantie geweest aan zee, en heb toen aan mijn VK gevraagd of ik gewoon in buitenwater mocht zwemmen tijdens de zwangerschap.
Volgens haar mocht dat (zowel de zee als een meer of zo) behalve wanneer je vliezen gebroken zijn, of als je denkt dat dat het geval is
(ik heb een periode gehad dat ik vocht verloor en dat het zowel voor mezelf als voor de VK niet duidelijk was of het vruchtwater was of niet. Bleek overigens niet zo te zijn)

Ik zou dus zeggen: veel zwemplezier, en ik hoop voor je dat je goed weer treft!

N.
 
ANWB waarschuwt voor zwemwater bij Scheveningen

door onze redactie

AMSTERDAM - In Scheveningen en Katwijk is het zwemwater na hevige regenval zwaar bacteriologisch verontreinigd. Dat concludeert de ANWB na recent TNO-onderzoek dat in opdracht van de ANWB en andere betrokken partners is verricht.

Badgasten lopen hierdoor een verhoogd risico voor hun gezondheid, waarschuwt de ANWB woensdag. De klachten die kunnen optreden door in het verontreinigde water te verblijven zijn maagdarminfecties, ademhalingstoornissen, huidirritaties en oog-, oor- en keelontstekingen. Deze klachten kunnen zich speciaal voordoen bij kwetsbare personen als ouderen en jongere kinderen.
 
Ik weet niet hoe de watertemperatuur nu is, maar een paar weken geleden ben ik, bij een buitentemp van 24 graden, toch tot mijn middel in de zee geweest. Was wel koud, maar ook wel heel lekker.
Afgelopen weekend heeft mijn man gedoken in de Oosterschelde en was de watertemp 20 graden. Dat is een beetje koud voor echt zwemmen, maar om even pootje te baden of een beetje af te koelen is er niets mis mee.
 
Terug
Bovenaan