zeg maar nee, dan krijg je der 2

hey meiden,

hierbij wil ik jullie even vertellen dat ik net van de 1e echo vandaan kom.

en zoals de titel al verraad... het zijn er 2! ik moet dit even laten bezinken.... zijn er mensen die hier ervaring mee hebben met alles regelen enzo'??

groetjes leen

Jeetje, van harte gefeliciteerd met 2 baby's, was de echo goed ?

Heb je het niet aangevoeld qua kwaaltjes ?

Kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken...qua regelen geen ervaring, alles in ieder geval dubbel kopen...en qua werk (verlof) heb je geloof ik wel andere regelingen bij een 2ling

Gefeliciteerd,
kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken, maar het is toch ook wel heel leuk!
Stiekem had ik het een beetje gehoopt,
maar we knijpen onze handen dicht met wat we hebben! Ik denk dat je bij de gyn of vk wel informatie zal krijgen. En zoek eens op internet!
Het komt vast allemaal goed!
Geniet ervan!
Liefs

Oeh wat leuk! Gefelciciteerd! Geen ervaring, tenminste er moet nog een echo komen, maar ik vermoed dat je heel veel op internet kan vinden. En misschien zijn er wel fora waar je het specifiek hierover kan hebben.
Veel geluk!

nou dubbel gefeliciteerd dan maar.
wij zaten ook nog even in spanning of het er 1 of 2 waren aangezien ik heel veel tweelingen in de fam heb. maar vandaag een echo gehad en daarop was 1 minimensje te zien.
hebben ze hier op de site ook niet een kopje over 2lingen.

@ poekie
het is mijn 1e zwangerschap dus ik heb geen idee wat normaal is, of wat anders is bij een tweeling.

@las
ja ik snap je als je idd tweelingen in de fam hebt, echter in mijn geval.... zit er aan geen van de kanten een tweeling in de familie. maar dit is een 1eiige dus dat is zowiezo niet erfelijk...

gelukkig zijn alle2 de hartjes goed op dreef en zwemmen de kiddies lekker wild. ze delen wel 1 placenta, maar hebben alle2 eigen vliezen!
ik ga morgen bellen met het ziekenhuis naar gyn om me daar in te schrijven en dan gaan we t meemaken. ik zal ook meer echo´s krijgen en veel strengere controles. maar dat heb ik er helemaal voor over!

ik houd jullie op de hoogte!
liefs leen

@Leen

Van harte gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap. Was je erg geschrokken?

Zelf ben ik moeder van een j/m tweeling. Nu ben ik in verwachting van ons 3e kindje. Vond afgelopen echo ook wel weer spannend hoor. Dit x zijn we in verwachting van 1 kindje.

Toen wij de echo hadden van J&B schrok ik mij echt een hoedje. Had er nooit bij stilgestaan dat het er evt. ook meer dan 1 kon zijn. Ik heb er de eerst weken toen ook flink aan moeten wennen. Zag allemaal beren op de weg.
Nu, naderhand, kan ik zeggen dat alles meegevallen is. Ik ben zo wijs met ze, ik zou er niet aan moeten denken dat er 1 niet geweest zou zijn. Ze hebben een bijzondere band met elkaar en het is geweldig om een tweelingmoeder te zijn.

Qua extra dingen regelen in de zwangerschap komt er eigenlijk niet veel xtra meer voor dan bij 1.
Ik moest mij alleen direct aanmelden bij een gyn. in het ziekenhuis, maar dat zal je vast ook al wel verteld zijn.
Verder gewoon heeeeeel erg veel gaan genieten van je zwangerschap (naast de kwaaltjes). Als je ze met ca 20 week gaat voelen is dat heel mooi. Niet 1 kindje, maar 2.
Luister goed naar je lichaam en optijd stoppen met werken als jij dit zo voelt.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust! Ik vind het altijd leuk om ervaringen te delen. Ik heb zelf helaas niemand in mijn omgeving met een tweeling.

Groetjes Hanneke

Hoi leen,

We zitten in hetzelfde schuitje ik kreeg bij mijn eerste echo met 7 weken ook te horen dat wij 2 eindjes krijgen. Wat een spanning en wat een gevoel levert dat op. Ik ben inmiddels 11 weken en 5 dagen en ben begonnen met genieten nadat we er even aan konden wennen.... ook het tweelingenboek van anjo geluk heeft ons rust gebracht... ik hoop dat je er iets aan hebt

Liefs maris

Terug
Bovenaan