Zeg maar nee, dan....

krijg je er twee!!! En nee, ik ben niet in verwachting van een tweeling, ha ha!!!

Onze Tim heeft zijn eerste 2 tandjes door. Niet netjes een voor een, maar gewoon, hoppa, twee tegelijk! En ik vind het altijd zo schattig uitzien als er 1 zo'n lief tandje in het mondje zit.... Is me niet gegund deze ronde, ha ha!

gr Ingrid

Oooh wat leuk haha 2 in 1 keer heeft tie er veel last van gehad????
Hier nog een lekker tandloos smoeltje haha maar idd hoop hier 1 voor 1 alleen al omdat het zo schattig staat 1 tandje

Liefs louise

Nee, hij heeft er niet zoveel last van gehad, gelukkig. Ik zat te "wachten" op veel huilbuien, spuitluiers, rode wangetjes enzo, maar nee, niets.........ineens zag ik ze vanmorgen!!

Hier ook een rodewangetjes-rode billen-huil-drama! Hij zit er echt al 3 weken tegenaan te hikken maar die stomme dingen willen er maar niet door komen. Zo zielig! Hij kwijlt zich ondertussen helemaal suf en kauwt wat af op zijn handen. Helaas door al die nattigheid is het eczeem op zijn kinnetje en zijn handjes echt heel erg nu, kan er niet tegenaan smeren. Hoop maar dat t niet te lang meer duurt.....

Ah wat lief!!!
Jorn heeft ook 2 tandjes... netjes 1 voor 1...
De eerste is dan ook al een stuk groter dan de andere hahah lijkt zo grappig!
Nu is de 3e onderweg... bultje is alweer te zien. en kwijlen en bijten! maar jah. tegen de 2e heeft ie ook 3 weken tegen aangehikt. hoop niet dat dat nu zo is.

Hier nog steeds nog geen enkel bultje of andere kenmerken te vinden. Kwijlen en bijten doet hij al maanden. Hoop dat ze hier ook ineens als verrassing door komen.

Terug
Bovenaan