Zegt grote, niet ingedaalde baby iets over de bevalling?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu bijna 39 weken en ons kind is niet ingedaald. Op een echo bleek van de week dat ons kindje  flink is. Nu zou hij al ruim 8 pond zijn. Wie weet of dit iets zegt over de zwaarte van de bevalling? En het feit dat hij niet ingedaald is, zou dat iets kunnen zeggen over eventueel niet passen?

Je ziet het ben er toch een beetje bezorgd over nu de bevalling in zicht komt...

Groetjes, Marijne

Hoi

ik zit met de zefde vraag al jij. Mijn kleine was met 34 weken al igedaalt, maar vorige week met 38 w was ie niet meer igedaalt. Volgens de gynecloog is onze kleine ook aan de groote kant 7-8 pond ( ik ben maar 1,58 m ) , hij lag niet meer zo lekker ingedaalt en was op zoek gegaan naar meer ruimte.

Ze heb mij gezegd als de weeen beginen of de vlizen zijn gebroken moet ik meteen komen en ze gaan goed in de gaaten houden hoe de kleine dan gaat indaalen ( of niet ).

Ik heb jou vraag ook al een keer hier geschreven. Als je ff goed kijk naar paar dagen geleden staat er een topic met jou vraag. Een vrouw   had een keizersnee en de andere een knip en vacumpomp,   wat is erger he? Doe maar ff zelf lezen wat ze schrijven.

In iedere geval suc6 met bevaling en ik hoop dat het als nog op normale manier kan.

Groetjes Boontje

Hallo meiden

Nee hoor zegt helemaal niets de eerste was 8 pond en was er met 45 minuten uit en de tweede 9 pond en die was er  met 4 minuten (ja echt waar zo snel had ik die eruit!). De weeen zijn hetzelfde ik had geen probleem met die 9 ponder.  De eerste van 8 pond was  er ook snel uit veel sneller dan anderen met een kleintje dus no worries hoor!

Succes
Lies

Hoi,
Ik kom net uit het ZH. Omdat de kleine niet is ingedaald en ik mijn dochter er bijna niet uitgeperst kreeg was ik bang voor een groot kind. Volgens de gynaecoloog kon hij er niets over zeggen omdat na de 34 weken het moeilijk is om op te meten. Hij zei dat er vaak fouten werden gemaakt met schattingen. Hij zei dat je het pas wist tijdens de   bevalling en dat indalen vaak pas op het laatst gebeurd.
GR Tanja

Dat er vaak meetfouten gemaakt worden had ik ook al eens gehoord. Weet ook niet zo goed meer waar in vanuit moet gaan. De verloskundige had nl. tot vorige week gezegd dat het een heel gemiddeld kindje was...Bij de echo dachten ze er ineens heel anders over. Verwarrend toch?

Is het niet ingedaald zijn van het kind een indicatie om toch in het zhs te moeten bevallen, ik heb daar iig nog niks over gehoord van de verloskundige.

Veel sterkte allemaal!

Groetjes, Marijne
39 wk

Terug
Bovenaan