Zegt het medicijn PROVERA jullie iets ??

Hallo allemaal,

Ik heb hier een tijdje geleden ook al wat neergezet over het feit dat ik na het stoppen met de pil (dec. '04) maar 1 echte menstruatie heb gehad   (7 febr.) en nu al 3,5 maand  niet meer  .....

Ik heb de huisarts gebelt en hij heeft contact gehad met de gynaecoloog en deze heeft voorgesteld om een bloedtest te doen en te starten met PROVERA (om een bloeding op te wekken)

Nu is mijn vraag kent iemand van jullie dit en hebben jullie er ervaring mee ??

Groetjes en succes allemaal,
Ellen

Hoi Ellen.

Ik heb afgelopen week voor de twee keer provera moeten gebruiken, omdat bij mij de menstruatie ook niet op gang komt.
De eerste keer was eind december, ik heb toen 7 dgn provera gebruikt, en jawel hoor, na 3 dgn kwam dan eindelijk mijn menstruatie.
Nu was dat ook weer het geval.
Morgen kan ik dan met clomid beginnen, omdat ik zelf geen eisprong aan maak, wordt het weer een spannende tijd.
Veel succes ermee.

Groetjes Carol

Hallo!!!

Provera ken ik al te goed........
Ik heb het zelf nu 3x gebruikt, omdat mijn ongi uitbleef en ik niet zwanger was.........

Ik heb alle 1x een 5 dagen moeten slikken en de andere 2x 10 dage. Maar bij die laatste 2x was ik al na 5 en 7 dagen ongesteld.

Ik met je wel zeggen dat ik er erg misselijk van ben geweest en enorme last heb gehad van maagzuur......dus leve de Rennies!!!

Liefs Flower

Hoi Ellen,

Ik heb twee en halve maand terug ook Provera moeten innemen, vijf dagen lang, het zijn echt hormonen en je voelt je daarna echt goed, dat had ik tenminste, ik heb dat voorgeschreven omdat mijn progesteron toen 1,4 was dus geen eisprong, en ik ben het ook erg onregelmatig, dus de gyn wilde kijken wat er zou gebeuren, na een weekje kreeg ik dus een bloeding, daarna na zes weken drie dagen lang maar een paar druppeltjes bloed verloren, en mijn gyn zei dat als ik dus ongi zou worden weer bloed moest laten prikken, ik vond het een rare ongi heb dus geen bloed laten prikken en gewacht tot dat ik weer een goede ongi zou krijgen, die heb ik dus 12 dagen geleden gehad, en heb op de tweede dag weer bloed laten prikken, en mijn progesteron was toen 2,5.. Nu moet ik dus 10 juni naar de gyn en ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Las wel op het internet dat als de progesteron laag is dat ik dan geen eisprong heb, weet niet zo goed hoe laag die moet zijn, las wel laatst hier op het forum dat iemand 1,0 had en dus met clomid bezig was. Ik denk zelf dat ik dat ook moet innemen om wel een eisprong te krijgen. Wat mijn gyn zei was wel heel positief over de bloeding na provera slikken als er echt iets aan de hand is en je wordt na de provera niet ongi dan is er dus echt wat aan de hand, ik werd gelukkig wel.

Hoop dat je wat aan m'n verhaal hebt, en ik hoop dat je ongi gaat worden, ik denk het dus wel daar zorgt de provera wel voor.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan