zeikwijven

A

Anoniem

Guest
ooooo............
wat een zielig gedoe hier........
krijg je toch spotaan een miskraaam van............
stelletje zeikwijven...............
ik hoop dat jullie er heeeeeeeeeeeeeel lang over zullen doen om zwanger te raken.........
dit is echt te gek voor woorden...........
laten we lekker gaan zitten fantaseren over zwanger zijn.........

da wijf van mij wil al 6 weken geen seks omdat ze denkt dat die jankert,
daar slechter van zult worden......
IK ga in iedergeval geen poepbroeken verwisselllen... t is haar wil dus ook haar zorg
bij mij geen jankers an mn bed..........
t is wa zei wil dus snachts mag zei er ook voor zorge

Hoi hoi,ik weet niet waarom je zo kwaad bent,maar het is niet leuk om hier de dames af te bekken.en jij weet niet wat het is voor een vrouw die heel graag een kindje wil,en als jij geen kinderen wilt dan zeg je dat toch gewoon tegen haar,je kiest er samen voor!!! dus als ze zwanger raakt is het ook jou kind blijkbaar ben je er nog niet aan toe,dus lijkt me heel verstandig om het niet te doen,en wat ze zegt over slechter worden is natuurlijk onzin.en als ze graag een kind wilt dan zal je toch vaker seks moeten hebben,en je ziet de dames hier als zeikerts ,maar als je iets heel graag wilt en het lukt maar niet is dat heel erg moelijk hoor,en oke sommige zijn er te veel mee bezig,maar vergeet niet dat het voor een vrouw heel anders is,maar val de dames dan niet meteen aan heel veel sucses verder gr manuela

Heeeeeeee Anoniem,

Wat ben jij een zemel zeg.
Ik zou maar wat aan m'n taalgebruik doen als ik jou was (gelukkig niet).
Jasses man,'k heb medelij met je vrouw of vriendin (en ook met jullie kind wat straks komt als ik het goed begrijp)
Doe ons een lol en blijf gewoon uit dit forum wil je?
De groeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nala

Ps, ik baal van dat soort types als jij.

tsss dit is misschien gewoon wel een vrouw die de boel op wil stoken.

En taalgebruik? Idd maar hij/zij kan nog niet eens schrijven ook nog.

HAHAHAHAHAHAHAHA...

Meiden kom op je kan toch alleen maar lachen om zo'n bericht. Ga er nou toch niet op in! Doe ik ook nooit. En dan heb je er de minste last van.

Maar deze vond ik zo origineel dat ik er wel ff op moest reageren.

We zijn toch niet van papier? We kunnen toch wel tegen een stootje.

Laat ze lekker stomme berichten posten en wij negeren die hap dan is de lol er snel van af!

XX Bieb.

Ha Anoniem,

Is dat lastig, lebven met zo'n laagt IQ?
Dat je vrouw zwanger is ligt toch echt voor 50% aan jou. Als je het niet had gewild had je maar een condoom oeten gebruiken.
Zo, meer zeg ik er niet over want dat ben je niet waard.
Veel geluk met je zielige leventje.

Ha ha ha, ik geloof er helemaal niets van dat dit echt is. Ik moet er wel om lachen, want zo beleef je nog es wat hier.

Kom je nog es terug met meer van dit soort verhalen anoniem? Kunnen we nog meer lachen. Schrijf dan wel even wat beter Nederlands, want dit leest wel een beetje lastig.

Groetjes aan je vrouw en die jankert (ha ha wat een grap!)

Groetjes,
Jacqueline

Terug
Bovenaan