Zeker niet naar huis...

Ik mag voorlopig nog in het ziekenhuis blijven. Op de ctg is af en toe een daling in de hartslag van de kleine te zien. De artsen weten niet waarom. Op de echo vandaag was te zien dat de doorbloeding van de navelstreng wel goed is, dus dat is goed nieuws.

Wel is onze uk klein. Nu hoeft dat niet erg te zijn, aangezien wij ook niet groot zijn, maar vanwege alles eromheen willen ze dat wel goed in de gaten houden.

De medicijnen voor de bloeddruk doen hun werk goed, mijn bloeddruk is weer netjes. Ik slik nu 3x per dag 500 mg Methyldopa.

Bloedonderzoek was ook goed, dus geen problemen met mijn lever. Mijn nieren zijn helaas een ander verhaal. Ook vandaag kwam weer uit het urine onderzoek dat er teveel eiwit in zit. Heb nu ook de cijfers gekregen. Er mag maximasl een hoeveelheid van 30 in de urine zitten, ik zit op het moment op 235. Veel te hoog dus... Zolang dat zo hoog is, moet ik in het ziekenhuis blijven. Erg jammer, maar het zal moeten. Zolang het goed gaat met de baby vind ik eigenlijk alles wel best. Dus hopen dat zijn hartje het nu goed blijft doen en hij verder nergens last van krijgt.

Ik heb nog 6 weken te gaan. Dus waarschijnlijk ook nog 6 weken in het ziekenhuis. Tenzij de kleine eerder wordt gehaald, maar daar is gelukkig nog geen sprake van.
Aan het eiwit kunnen ze niks doen. De medicijnen voor de hoge bloeddruk hebben er indirect wel wat invloed op, maar ze kunnen er verder niet veel mee. Ik blijf hopen op betere uitslagen. Van het weekend wordt niet getest, dus wie weet wat de maandag brengt. Wel krijg ik van het weekend gewoon 3x per dag de ctg, dat gaat door. Maar de laatste 2 waren erg netjes, dus dat is goed nieuws :)

Terug
Bovenaan