Zekerheid geslacht

<p>Hoi! </p><p>2 weken geleden heeft de verloskundige met 75-80% zekerheid gezegd dat wij een meisje krijgen! Eerst dachten wij een jongetje, maar dat bleek de navelstreng te zijn. Ze zei dat ze echt niks zag hangen, haha. Ik ben helemaal in de wolken bij het idee dat ik een prinsesje in mijn buik heb, maar nu vroeg ik mij af hoeveel % jullie hadden en of dat altijd klopte? </p><p>Ik twijfel nu of ik me er dalijk voor niks op verheug omdat ze nog zei even te wachten met meisjes kleding te kopen tot we woensdag weer bij haar zijn geweest. Ons kindje ligt namelijk steeds met de beentjes over elkaar of beweegt veel. Een paar weken teug gaf zij wel aan dat ze het pas verteld als ze zeker van haar zaak is en ze heeft al meer dan 30 jaar ervaring, maar toch vind ik het zo spannend! </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!</p>
 
Bij mij konden ze met 12 weken nog niks concreet zeggen. Vk gaf aan; 60% kans op een meisje maar ik beloof helemaal niks. Toen heb ik met 16 weken een geslachtsbepalende echo gehad en daar konden ze er eigenlijk nog niks van maken. De stagiaire gokte op een jongen maar eindconclusie; te vroeg, nog niks kunnen zien. Toen met de 20 weken echo kwamen we er eindelijk achter dat we toch een meisje kregen. 
Ik heb ook vaak verhalen gehoord dat het 12 weken het ene is en met 20 weken weer het andere dus ik durfde pas met zekerheid na de 20 weken echo het aan familie te vertellen.
 
Met 12 weken dacht de verloskundige 70%meisje
Met 16 weken geslacht echo toen zei die met zekerheid meisje. 
2 weken daarna hadden we nog een echo ditmaal door iemand anders  die maakte de opmerking nou zie nog steeds niks hangen dus nog steeds een meisje. ?
Volgende week de 20 w echo hopen op nog steeds een meid ondanks dat ik echt al. Meiden kleertjes heb gekocht blijft er toch een twijfel in m'n hoofd zitten?
 
Uhh bij pretecho 15w zei ze 100% meisje.. aan 80% zekerheid heb je niet zoveel haha! Maar als de benen gekruist blijven oid zie je t soms gewoon niet..
 
Bij mijn termijn echo zei ze met 70% zekerheid een jongen. Bij 15 weken geslachts bepalende echo laten doen en 100% een jongen ??  bij de 20 weken echo was de echoscopist t er ook mee eens dat het een jongen is ?
Maar ik zit op een fb groep voor mama's doe uitgerekend zijn in juli, daar nu wel zeker 7 keer voorbij zien komen dat er toch een verkeerde geslachts echo is uitgekomen.
 
80% meisje met 15w. Pretecho dag later 99%. En met de 20w echo was het ook zeker weten een meisje. Nu is ze alweer ruim 3 maanden! 
 
Jeetje wat waren jullie vroeg! Ik probeerde met 16 weken een antwoord af te dwingen toen ze nog niks los wou laten, met 17,5 weken zei ze dus grote kans op een meisje en nu 19 weken. Ik ging er stiekem ook wel vanuit dat de kans op een meisje groter werd als het langer duurt voordat je het ziet, maar ik zie nu dat meisjes dus ook al vroeg gezien kunnen worden?
 
 
Terug
Bovenaan