Zekerheid

Ik ben morgen 12 weken zwanger. Afgelopen weekend heel veel mensen verrast met het goede nieuws. Maar nu twijfel ik of ik uberhaupt nog zwanger ben.. Afgelopen vrijdag heb ik namelijk ook in een massagestoel gezeten. En ik ben nu iets minder moe en iets minder misselijk. Kan iemand mij geruststellen?

Rond die tijd worden bij de meeste juist de kwaaltjes minder... Massagestoel kan echt geen kwaad... juist wel lekker lijkt me. Gewoon afwachten totdat je weer bij de vk bent om het hartje te horen... verder is het gewoon afwachten.. Ik had het ook rond die tijd ben nu 19w2d en voel nu de kleine echt duidelijk en mijn buik groeit ook, nu pas wordt het "echt". Dus meid is allemaal echt wel goed, de kans dat het nu nog mis gaat is heel erg klein.

Hoi Floortje,

Bij mij vorige zwangerschap had ik precies t zelfde, t 2e trimister begint voor je gevoel vaak een beetje op n dood punt... je hebt niet echt kwaaltjes meer, maar je voelt en ziet vaak nog niets van die kleine in je buik... ik had soms momenten dat ik dacht: heb ik t verzonnen ofzo, dat ik zwanger ben?? Maar dan ineens ga je groeien en ga je t voelen bewegen en dan weet je weer zeker dat je zwanger bent... geniet ervan :)

die massage stoel kan helemaal geen kwaad! daardoor ben jij juist lekker ontspannen! dus die kleine ook.
en idd rond de 12weken zijn de meeste kwaaltjes weg..maak je geen zorgen.nog tijd zat om weer andere kwalen te krijgen ;-)
geniet er lekker van!

heel herkenbaar hoor... ik noemde die periode mijn zw.schapsvacuum... je ziet nog niks, je voelt het kindje nog niet, de klachten/kwaaltjes nemen af of verdwijnen zelfs helemaal...

Hi meis,
Geen zorgen hoor, lekker toch dat je minder voelt?
Bij 12 weken is dat helemaal goed! Helaas had ik het niet, ben nu 16 weken en tis echt nog niet over hoor :(

Massage is toch heerlijk, dat kan echt geen kwaad hoor!

Terug
Bovenaan